اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نیروهای مسلح به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست پیدا کرده است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر پیاده ۸۴ لرستان گفت: نیروهای مسلح در دفاع از سرزمین و انقلاب با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست پیدا کرده است.

نیروهای مسلح  به سطح بالایی از اقتدار دفاعی  و بازدارندگی دست پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امیر مراد خوش کنار در مراسم سالروز روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز ۲۹ فروردین سالروز ارتش و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان و یادآور فرمان تاریخی امام راحل (ره) است که با بصیرت و دوراندیشی خاص در سال ۵۸ در مقابل دشمنان کمین کرده انقلاب و دوستان ناآگاه از ارتش حمایت کرد.

وی افزود: حضرت امام (ره) در فرمانی ۲۹ فروردین را روز ارتش عنوان و اعلام کردند که ارتشیان غیور با ساز و برگ رژه بروند و مردم با حضور از ارتش حمایت کنند، بنابراین امروز کلیه یگان‌های ارتش در شهرستان‌های با اجرای رژه مقتدر  یک بار دیگر با امام راحل و آرمان‌های نظام اسلامی تجدید پیمان کردند تا بگویند بر آن عهد و پیمان ثابت قدم هستند و در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر پیاده ۸۴ لرستان گفت: امروز نیروهای مسلح با اتکا بر توانمندی‌های داخلی و تکیه بر نبوغ جوانان ایرانی با ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی رشته وابستگی به خارج از کشور قطع کردند.

خوش کنار با بیان اینکه نیروهای مسلح در دفاع از سرزمین و انقلاب با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس  به سطح بالایی از اقتدار دفاعی  و بازدارندگی دست پیدا کرده است، اظهار کرد: تا با استمرار هوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی بر محیط عمل و اقدام در جغرافیای تهدید و راهبرد قوی شدن و روند قدرت افزایی دفاعی و بازدارندگی نبردهای مسلح را برای پاسخ قاطع و ضربت متقابل به کانون‌های تهدید و تعرض به تمامیت ارضی نشان دهد.

وی افزود: توانایی و اقتدار نیروهای مسلح مرهون انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امام راحل و تدبیر و دوراندیشی فرماندهی معظم کل قوا است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر پیاده ۸۴ لرستان تاکید کرد: امروز هیچ تهدیدی وجود ندارد که ما از آن احساس خطر کنیم و برای آن برنامه نداشته باشیم، مردم ما بدانند نیروهای مسلح تمام قد برای دفاع از امنیت و آرامش آنها و حفظ و حدود ایران و انقلاب اسلامی  آماده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به هیچ دشمن دد منشی اجازه تعدی و تجاوز به خاک پاک ایران را نخواهند داد.

خوش کنار خاطر نشان کرد: چنانچه دشمنی به دنبال برهم زدن آرامش مردم و کشور باشد نیروهای مسلح و مقتدر درسی فراموش نشدنی و عبرت آموز به آنها خواهد داد تا هرگز  در مخیله فرد و حاکمان کشوری قصد تعدی به کشور عزیزمان  خطور نکند.

وی تاکید کرد: امروز این نوید را به ملت عزیز می‌دهیم که ما بیشتر از هر زمانی در اوج آمادگی  رزمی و شایستگی عملیاتی قرار داریم و روحیه سلحشوری ارتشیان فداکار، سپاهیان قهرمان و نیروی انتظامی مقتدر پر جهان بی بدیل و بی همتا است.

خوش کنار در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه لشکر ۸۴ پیاده لرستان ، ۲ هزار و ۸۲ شهید و ۳ هزار و ۷۲۴ جانباز، ۷۰۶  آزاده همچنین ۱۲۲ شهید جاویدالاثر را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: در مناطق مختلف یگان‌هایی از لشکر ۸۴ پس از گذشت ۳۴ سال از پذیرش قطعنامه در راستای امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستند، در واقع  مسیر دفاع و جهاد همواره باز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول