اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ادیانی: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی در دیدار با فرمانده کل ارتش گفت: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد.

ادیانی: دشمن چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در دیدار با امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز ارتش را به جنابعالی و همه ارتشیان غیور و قهرمان تبریک عرض می کنم و از فعالیت ها، مجاهدت ها و ایثارگری های ارتش در همه زمینه ها خصوصا در مرزها و خدمت رسانی به مردم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: دوران فرماندهی سرلشگر موسوی جزء درخشان ترین دوران فرماندهی ارتش است و معتقدم این به جهت روحیه معنوی و انقلابی شخص فرمانده ارتش است؛ بحمدالله اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح در سطح بسیار عالی وجود دارد و دشمنان چشم دیدن وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح را ندارند اما به برکت وجود فرماندهان ولایی و انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب، همدلی و هماهنگی در بین فرماندهان نیروهای مسلح موج می زند و این جای شکر دارد.

*آمادگی کامل ارتش برای انجام برنامه‌های مشترک با مجموعه انتظامی

در این دیدار امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی از نعمت های بزرگ خداوند بر ملت ایران است و جای شکر فراوان دارد.

وی ادامه داد: آمادگی کامل در ارتش برای انجام هر نوع ماموریت و برنامه مشترک با مجموعه انتظامی وجود دارد بنابراین بسیار مطلوب است که فرماندهان و مسئولان ناجا و ارتش در دانشگاه ها و مراکز علمی 2 مجموعه حضور پیدا کنند و تجربیات مجموعه‌ها را به جوانان دانشجو منتقل کنند.

امیر سرلشگر موسوی در پایان از تلاش‌های شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول