اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امروز دشمنان دریافته‌اند که تهدید و تحریم بر روحیه ملت ایران تاثیرگذار نیست

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: امروز دشمنان انقلاب به خوبی دریافته‌اند که تحریم‌ها، تهدیدها، کاستی‌ها و کمبودها در روحیه خردمندانه ملت ایران در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن تاثیر گذار نیست.

امروز دشمنان دریافته‌اند که تهدید و تحریم بر روحیه ملت ایران تاثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان امروز در مراسم رژه روز ارتش اظهار کرد: از همان لحظات شکل‌گیری انقلاب که ژنرال‌های خبیث آمریکایی چشم به ارتش دوخته بودند و سناریوهای مختلفی را برای رویارویی مردم و ارتش طراحی کرده بودند.

وی افزود: بر خلاف نقشه‌های شوم دشمن، ارتشیان متحد اولین گروهی بودند که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بیعت کردند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: آن بیعت حماسه ساز همافران بخش مهمی از حضور ارتش در حمایت از انقلاب و مردم ایران بود.

وی ادامه داد: بعد از آن هم سناریوهای مختلفی طراحی کردن که بین خط ارتش و انقلاب جدایی بندازند اما وجود ارتشیان متعهدی همچون صیاد شیرازی و ارتشیانی که امروز تمثالشان زینت بخش مجلس ماست اجازه ندادند این سناریوها تحقق یابند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۳ سال در رکاب امامین انقلاب حماسه‌های بی‌نظیری را خلق کرد.

وی بیان کرد: اوج حماسه سازی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های دفاع مقدس بود که تمام نیروهای ارتش در کنار سپاهیان دلاور و بسیجیان جان بر کف حماسه‌های بی‌نظیری در دفاع از کیان این مرز و بوم خلق کردند.

حیاتی عنوان کرد: فداکاری ارتشیان این مرز و بوم هرگز از اذهان ملت بزرگ ایران پاک نخواهد شد.

وی اذعان کرد: مردم ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیکی، افتخار و با اقتدار یادت می‌کنند و تاریخ ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی گواه این واقعیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: امروز به برکت خون‌های به زمین ریخته شده این مرز و بوم انقلاب اسلامی به عنوان قدرتی بزرگ و منطقه‌ای تبدیل شده است که در تمام معادلات منطقه‌ای و بین المللی قدرتی تاثیر گذار به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: گذشتیم از زمانی که برای این مرز و بوم تعیین و تکلیف می‌کردند و منابع خدادادی ما را به غارت می‌بردند و مسوولین ارشد ما را در غرب آموزش می‌دادند و بر مردم حاکم می‌کردند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: امروز در طول این ۴۳ سال مردم با تقدیم هزاران شهید و تبعیت از امامین انقلاب کشوری قدرتمند، نیرومند و عزتمند ساختند که طنین اقتدار ارتشیان و غیرت سپاهیان آن بر هیمنه استکبار لرزه انداخته است.

وی افزود: امروز نام ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج قدرتمند، نیروهای نظامی و انتظامی و قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران قالب دشمنان را از درون تهی می‌کند.

وی بیان کرد: همه این‌ افتخارات و عزتمندی‌ها جز با رهبری امامین انقلاب، خون با برکت شهدا و پشتوانه مردن که ولی نعمتان انقلاب هستند میسر نمی‌شد.

حیاتی اضافه کرد: امروز دشمنان انقلاب به خوبی دریافته‌اند که تحریم‌ها، تهدیدها، کاستی‌ها و کمبودها در روحیه خردمندانه ملت ایران در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن تاثیر گذار نیست.

وی عنوان کرد: دشمنان به صراحت اعتراف می‌کنند که فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست انجامید، امروز ملت عظیم ایران در سایه همین مقاومت‌ها گوشت و خونشان با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه عجین شده است و خواب شوم دشمنان هرگز در این ملت تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول