اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رودان توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سی و دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک مؤمنانه به همت گروه های جهادی و بسیج سازندگی این ناحیه ۴هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در میان نیازمندان توزیع شد.

۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان رودان توزیع شد

 عبدالله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: این مرحله از رزمایش به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان و با کمک مردم و خیرین به تعداد ۴ هزار بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن و... به ارزش ریالی هر بسته ۵ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی افزود: توزیع این بسته‌های معیشتی در مرحله سی و دوم رزمایش مواسات و همدلی توسط ۹۵ گروه جهادی حوزه های مقاومت در سراسر شهرستان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ضمن تشکر از کمک و پشتیبانی‌های صورت گرفته از سوی مجموعه بهزیستی، کمیته امداد سایر نهادها و بسیجیان گروه های جهادی ادامه داد: این بسته‌ها در کمتر از سه ساعت بین خانواده‌های کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش هیچ گونه نهاد حمایتی نیستند، بمناسبت این میلاد پرخیر و برکت توسط بسیجیان و گروه های جهادی توزیع شد.

وی بیان کرد: این آمار توزیع در زمان کم در سطح شهرستان نمونه و کم‌نظیر است و محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان یکی از مهم‌ترین موارد در دستور کار سپاه و بسیج سازندگی می باشد که با قوت و بر اساس برنامه‌ریزی این مهم انجام می‌شود.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: این یکی از فرامین مقام معظم رهبری بود که مردم با استقبال گسترده و مشارکت خود به فرمایش رهبری لبیک گفتند چرا که مواسات و همدلی در این شرایط اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به بحث معیشت خانواده های، نیازمند، بی بظاعت و آسیب دیده از بحران کرونا  کمکی باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول