اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف تخلف ۲ میلیاردی انواع لوازم خانگی در شیراز

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت فارس از کشف ۴ فقره پرونده تخلف انواع لوازم خانگی خرده‌فروش و عمده فروش شهر شیراز به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال خبر داد.

کشف تخلف ۲ میلیاردی انواع لوازم خانگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی حسنی اظهار داشت : براساس بازرسی های انجام شده از فروشگاه های توزیع کننده انواع لوازم خانگی خرده‌فروش و عمده فروش در سطح شهر شیراز طی هفته گذشته بیش از ۱۰ مورد بازرسی از واحدهای مذکور به عمل آمد که منجر به کشف چهار فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۷۰۰ هزار گردید.

وی افزود :  متاسفانه ۴ واحد مذکور علیرغم برگزاری جلسات و همچنین تذکرات قبلی واطلاع رسانی توسط اتحادیه مربوطه ، اقدام به اخذ کد نقش ننموده اند و همچنین میزان موجودی و ورود و خروج کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت نرسانیده بودند که پرونده تخلف این چهار واحد تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم  و  قانونی صورت بپذیرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول