اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشکیل بیش از ۳هزار پرونده تخلف اصناف در آذربایجان ‌غربی طی فروردین ماه/تلاش برای پرداخت معوقه بازرسان

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تعداد ۴۶ هزار ۲۵۵ در سطح استان بازرسی انجام و تعداد ۳۶۸۵ پرونده به ارزش ۶۱ میلیارد و ۶۹۹ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۱ ریال تشکیل شده است.

تشکیل بیش از ۳هزار پرونده تخلف اصناف در آذربایجان ‌غربی طی فروردین ماه/تلاش برای پرداخت معوقه بازرسان

نادر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهارداشت: تعداد بازرسان در استان آذربایجان ‌غربی برای نظارت بر بازار  شامل نیروهای بسیجی، نیروهای انتقال یافته از صمت و همکاران به کارگیری شده از سازمان جهاد کشاورزی در امر بازرسی در استان تعداد ۱۲۴ نفر است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی ها در قالب ۳۷ گروه از نانوایی‌ها و بازرسی از کالاهای اساسی می‌باشد که در قالب گشت‌های مستقل بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی برای انجام بازرسی در موارد خاص انجام می‌شود .

رحیمی اضافه کرد: در ایام خاص مانند اوایل ماه رمضان ایام پایانی سال با افزایش تعداد اکیپ‌ها و استفاده از ظرفیت سایر مدیریت‌های سازمان بازرسی از سطح بازار عملیاتی می‌شود .

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی گفت: حقوق پرسنل سازمان جهاد کشاورزی افراد به کارگیری شده در بازرسی و همکاران انتقال یافته از سازمان صمت پرداخت می‌شود.

وی با ابراز تاسف بیان کرد: علیرخم پیگیری‌های انجام شده برای پرداخت حق الزحمه همکاران بسیجی که براساس تفاهم‌نامه منعقده شده ما بین بسیج و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی تا این تاریخ پرداختی انجام نشده است اما براساس اعلام فرماندهی بسیج اصناف استان مشکلات موجود مرتفع و و به زودی حق الزحمه تمام نیروهای بسیجی پرداخت می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی   آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تعداد ۴۶ هزار ۲۵۵ بازرسی در سطح استان انجام و تعداد ۳۶۸۵ پرونده به ارزش ۶۱ میلیارد و ۶۹۹ میلیون و ۱۵۸ هزار و۷۱ ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول