اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

محدودیت های ترافیکی مراسم رژه ۲۹ فروردین در مشهد

رئیس پلیس راهور مشهد محدودیت های ترافیکی مربوط به برگزاری مراسم رژه روز ۲۹ فروردین در مشهد را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی مراسم رژه ۲۹ فروردین در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ عباس عابدینی رئیس پلیس راهور مشهد اظهار کرد: همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (یکشنبه ۲۸ فروردین) تا پایان مراسم، توقف وسایل نقلیه در میدان ۱۵ خرداد، باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش تا میدان ۱۵ خرداد و طول خیابان خرمشهر در مسیر رفت و برگشت، ممنوع است.

سرهنگ عابدینی خاطرنشان کرد: همچنین از صبح فردا ۲۹فروردین تا پایان مراسم، از تردد خودروها در خیابان خرمشهر از میدان امام خمینی به سمت میدان ۱۵خرداد ، خیابان جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش به سمت میدان ۱۵خرداد، از پایانه مسافربری و ابتدای خیابان امام رضا (ع) ۵۶ به سمت میدان ۱۵ خرداد، از میدان بسیج به سمت میدان ۱۵ خرداد و انسداد خیابان امام رضا (ع) ۴۱ به سمت میدان ۱۵خرداد، از تقاطع لشکر به سمت میدان امام خمینی وامام خمینی ۵۷ به سمت میدان، خیابان امام خمینی ۸۰ و۶۰ به سمت میدان امام خمینی جلوگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول