اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خادم الحرمین امروز کودک‌کشی می‌کند/ایستادگی و مقاومت گره‌گشای مشکلات است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز دنیای اسلام تحت فشارهای نظام جاهلیت است، گفت:کسانی که خود را خادم الحرمین معرفی می‌کردند، امروز دست به کودک‌کشی، جنایت و جنگ می‌زنند.

خادم الحرمین امروز کودک‌کشی  می‌کند/ایستادگی و مقاومت گره‌گشای مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی،فرمانده سپاه‌انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم محفل انس با قرآن ویژه سربازان و دیدار صمیمی قاریان و حافظان قرآن با مسؤولان سپاه استان زنجان، با اشاره به منویات رهبری اظهار کرد: تلاوت قران کریم مقدمه است هدف نیست، هدف خلق اخلاق قرآنی است و داشتن اخلاق اسلامی و قرآنی از نکات مهم سیره قرآن کریم است.

  فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز دنیای اسلام تحت فشارهای نظام جاهلیت است، گفت:کسانی که خود را خادم الحرمین معرفی می‌کردند، امروز دست به کودک‌کشی، جنایت و جنگ می‌زنند. 

 سردار کرمی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت گره‌گشای مشکلات است، بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری ما این مقاومت را دیدیم و در ابتدای انقلاب اسلامی در مقابل رژیم بعث، آمریکا و جهان غرب مقاومت کردیم و انقلاب اسلامی پیروز و حکومت اسلامی و الهی تشکیل شد. 

 وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی به توانایی ساخت به روزترین تجهیزات در زمینه‌های پزشکی و نظامی رسیده‌ایم، تاکید کرد: با داشتن روحیه ایثار، مجاهدت و مقاومت هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند اراده مردم ایران را شکست دهد. 

  فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه علاج کشورهای اسلامی تشکیل بسیج مردمی است، گفت:به لطف پروردگار متعال امروز این امر محقق شده است و بسیج جهان اسلام شکل گرفته است. 

 وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی است، ادامه داد: دشمنان اسلام امروز فتنه و نقشه‌های شومی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و ما باید مراقب این توطئه‌های دشمن باشیم و با بصیرت مسیر درست را انتخاب کنیم.

  سردار کرمی با بیان اینکه کسانی که بصیرت دینی و سیاسی دارند همواره پشت نظام ایستاده‌اند و با فتنه‌های دشمن آشنا هستند، خاطرنشان کرد:اگر بصیرت وجود نداشته باشد از عزم و اراده انسان کاسته می‌شود، بنابراین عزم و اراده راسخ به انسان‌ها کمک می‌کند تا در مسیر درست حرکت و  راه خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول