اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حساب‌های شهرداری رودان همچنان مسدود است

نایب رئیس شورای شهر رودان گفت: علی رغم گذشت ۱۰ روز از مسدودی حسابهای شهرداری، همچنان شهر رودان با چالش توقیف حسابهای بانکی مواجه است.

حساب‌های شهرداری رودان همچنان مسدود است

عباس جاودان عضو شورای شهر در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس در رودان از وضعیت مسدودی حساب‌های شهرداری  با بیان اینکه مسدودی حساب های شهرداری به زیان شهر و شهروندان است، گفت: مسدودی حسابهای شهرداری رودان  موجب نارضایتی عمومی گردیده و در انجام خدمات رسانی به شهروندان با مشکل مواجه شده است.

جاودان ادامه داد: بسیاری از طلبکاران جهت وصول مطالبات خود به شهرداری مراجعه نموده اند و چند روز آینده بایستی حقوق ماهیانه کارکنان وکارگران زحمتکش شهرداری پرداخت گردد که با این وضعیت مسدودی حسابهای مالی، شهرداری رودان با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت.

 عضو شورای شهر رودان اظهار داشت: محکومیت های مالی شهرداری رودان که در ادوار گذشته صورت پذیرفته است به مبلغ  ۱۱۰ میلیارد ریال می باشد که تقریبا معادل بودجه عمرانی شهر رودان می باشد که چنانچه مبلغی از حسابها برداشت شود شهرداری رودان با کسری بودجه شدید مواجه خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی رودان تصریح کرد: از بدو شروع به فعالیت شورای شهر با محکومیت مالی شهرداری رودان در اداور گذشته مواجه شده و در این راستا اعضای شورای شهر و شهردار رودان جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم با ارائه مدارک و مستندات و ارسال لایحه دفاعیه و درخواست اعاده دادرسی اعمال ماده۴۲۶ آیین دادرسی مدنی  وماده ۴۷۷  آیین دادرسی کیفری نموده است  که در  محاکم قضایی استان هرمزگان در حال رسیدگی است.

عضو کمیسون ماده ۱۰۰ شهرداری خاطر نشان ساخت: در ادوار گذشته با توجه به اجرای طرحهای عمرانی و ایجاد معابر و خیابانها توافق نامه و قرارداد هایی با افراد و پیمانکاران منعقد گردیده است که از نظر حقوقی قابل بررسی وپیگیری می باشد و حتی در یکی از توافق نامه ها فردی که سمت حقوقی نداشته است توافق نامه را در غیاب مسول حقوقی وقت  امضاء نموده و این چالش بزرگ را برای شهر بوجود آورده است.

وی افزود: در این مدت ده روز از مسدودی حساب‌های بانکی شهرداری تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال صورت گرفته است و مراتب به مسولان عالی رتبه استان منعکس گردیده است که خواهان پیگیری و دستور تسریع در رسیدگی به درخواست های شهرداری جهت اعاده دادرسی و اعمال ماده ۴۷۷ از مقامات محترم قضایی استان هرمزگان می باشیم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول