اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی و انسانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز قدس را روز عدالتخواهی واحقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی و انسانی است.

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی و انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات پیش از ظهر امروز در جلسه سیاست‌گذاری و هماهنگی برنامه‌ریزی روز جهانی قدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، بر هم‌افزایی و‌ هماهنگی ادارات استان در برگزاری راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: تبیین روز جهانی قدس ضروری است.

 وی با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به قبله اول مسلمین در روزهای اخیر احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد: اذعان داشت: اولین روز قدس در آغاز قرن جدید باید حماسی و باشکوه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز قدس را روز عدالتخواهی واحقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه‌ای شرعی و انسانی است.

وی بر همکاری ادارات استان در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و افزود: نصب پرچم فلسطین در کنار پرچم ایران، کمپین آزادی قدس، مسابقات فرهنگی و نمایشگاه استکبارستیزی در خصوص علل و چرایی راهپیمایی ضداستکبار از ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس امسال است.

وضعیت جهان اسلام در روز جهانی قدس تبیین شود

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان هم گفت: در روز جهانی قدس وضعیت جهان اسلام بازگو و نشان داده شود و وضعیت جهان امروز با سال‌های گذشته بویژه استکبار جهانی مقایسه شود.

عبدالله رشیدی‌پور با اشاره به اینکه امام راحل دهم مرداد سال ۵۸ آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، تصریح کرد: گرچه در اوایل انقلاب جایگاه و اهمیت این روز برای مردم مشخص نبود اما امروز پس از گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب جایگاه و اهمیت این روز مهم بیشتر نمایان می‌شود.

وی یادآور شد: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی با دیدگاه حکیمانه و پیامبرگونه توجه به قدس را به عنوان یکی از مباحث اساسی مورد توجه قرار دادند.
وی تاکید کرد: نسل های آینده به اهمیت روز قدس پی خواهند برد و آن را درک خواهند کرد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان روز جهانی قدس را روز اعلام همبستگی ملت‌های مسلمان با ملت ستمدیده فلسطین دانست و گفت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در روز قدس تبیین شود.

وی افزود: گرچه مردم در فشار اقتصادی و با مشکلات عدیده مواجه هستند اما به آینده نظام امیدوارند.

رشیدی‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس گفت: آن شهید مقاومت و‌سردار دلاور با شهادت خود مقاومت جهان را تکان داد.

وی با اشاره به اینکه امسال با فروکش کردن بیماری کرونا راهپیمایی و تجمع روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بر برنامه‌ریزی مناسب ادارات برای حضور در روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در روز قدس تبیین شود

فرماندار سنندج هم گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خبایث رژیم صهیونیستی در روز قدس ضروری است.

حسن عسکری راهپیمایی روز جهانی قدس را روز اعلام انزجار از استکبار جهانی دانست و گفت: امروز شاهد افول رژیم صهیونیستی هستیم.

وی بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و بر بهره‌گیری از بستر فضای مجازی در جهت تبیین روز جهانی قدس تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز روز قدس را نه تنها روز حمایت از ملت فلسطین بلکه روز نمایش وحدت و اتحاد مسلمانان جهان برای دفاع از مقاومت در برابر استکبار جهانی دانست.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی بر وحدت و مقاومت علما و روحانیون استان تاکید کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول