اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف 10 تن روغن خوراکی احتکار شده در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان از کشف 10 تن روغن خوراکی احتکار شده در زاهدان خبر داد.

کشف 10 تن روغن خوراکی احتکار شده در زاهدان

حسین علیزاده مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدن اظهار کرد: مأموران انتظامی در راستای شناسایی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه روغن خوراکی در یک انبار در شهرستان زاهدان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، با همکاری بازرسان سازمان صمت در بازرسی از انبار مذکور مقدار 10 تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از 2میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف که مالک انبار مذکور بود شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

حسین علیزاده مقدم در پایان از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول