اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تنش‌ها میان کابل و اسلام‌آباد؛ تظاهرات ضد پاکستانی صدها شهروند افغان+ فیلم

شماری زیادی از مردم خوست واقع در جنوب افغانستان در واکنش به حملات هوایی اخیر پاکستان بر مناطق مرزی با شعار «مرگ بر پاکستان» تظاهرات برگزار کردند.

تنش‌ها میان کابل و اسلام‌آباد؛ تظاهرات ضد پاکستانی صدها شهروند افغان+ فیلم

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، حملات هوایی نظامیان پاکستانی بر بخش های از ولایت‌های خوست و کنر، خشم شهروندان ولایت خوست را برانگیخته و صدها شهروند این ولایت به جاده‌ها ریخته و شعار ضد پاکستانی سر دادند.

معترضان با در دست داشتن تصاویر قربانیان حملات هوایی پاکستان شعارهای «مرگ بر پاکستان را سرداده و این عمل پاکستان را وحشیانه و ظالمانه خواندند.

معترضان خشمگین با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی از طالبان خواسته تا موضع خود را در مقابل حملات خودسرانه پاکستان برخاک افغانستان را مشخص ساخته ومانع همچون حملات از سویی این کشور شود.

 

 

 

 بر اساس اعلام منابع حملات هوایی نظامیان پاکستان بر دو ولایت شرقی و جنوب شرقی افغانستان از جمله خوست و کنر سبب کشته شدن 40 تن و زخمی شدن ده‌ها غیر نظامی شده وتلفات مالی سنگینی نیز بر مردم وارد کرده است.

وزارت خارجه طالبان نیز در واکنش به این حملات سفیر پاکستان در کابل را به مقر این وزارت احضار و اعتراض شدید افغانستان را نسبت به این حملات به سفیر پاکستان اعلام کرده است.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول