اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جوان استان فارسی 40 زندانی را آزاد کرد

یک جوان استان فارسی طی سه سال، موفق شد 40 زندانی را از زندان‌های فارس آزاد کند.

جوان استان فارسی 40 زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود قربانی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز امروز با اعلام این خبر گفت: این جوان در اواخر سال 1397 با مراجعه به این انجمن اظهار داشت که براساس نیت قبلی قصد دارم 40 نفر زندانی که در توان بضاعتم باشد آزاد نمایم و این انجمن با همکاری اداره کل زندانهای فارس این خواسته جوان نیک اندیش را ظرف سه سال عملیاتی کرد.

قربانی افزود: این جوان از ایام کودکی با دیدن سریال و فیلم های مناسبتی پخش شده در ماه های حرام و صفر که در آن فرد خیری برای رضای خدا زندانی آزاد میکرده، انگیزه اینکار در دلش ایجاد گردیده و بعد از مدتها که شرایط مالی مساعد آن برایش فراهم آمده در این امر خیرخواهانه شرکت نموده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار داشت: برخلاف تصور عموم که شاید برای آزاد کردن فرد زندانی می بایست مبالغ بالا اعطا شود تا یک زندانی از زندان آزاد گردد، اما این چنین نیست و با مبالغ پایین هم می شود زندانی آزاد نمود و یا در آزاد کردن زندانیان سهیم شد. 

وی یادآور شد: این هم استانی با کنار گذاشتن ماهانه مقداری از حقوق خود جهت این امر خیر، همکاری خود را با انجمن آغاز نمود و در این دوره سه ساله بالاترین مبلغ پرداختی ایشان بابت ازادی یک فرد زندانی به مبلغ نود میلیون ریال و کمترین آن در سال 1398 به مبلغ سیزده میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: این جوان که نخواست نامش فاش شود، کارمند پیمانکاری یکی از شرکت ها در استان های جنوبی کشور می باشد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول