اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت.

آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها، اظهارکرد: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت.

وی ازهدف گذاری این نهاد در ماه مبارک رمضان به منظور جذب دو هزار و ۵۰۰ حامی جدید برای ایتام نیازمند خبر داد و گفت: به مناسبت هفته اکرام ایتام تمامی ایتام تحت حمایت این نهاد از سفره‌های پیش بینی شده ضیافت‌های افطاری خیران بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ با هدف حمایت از ایتام خانواده‌های نیازمند و طرح محسنین نیز با هدف حمایت از کودکان با مشارکت حامیان خیر شکل گرفته و توانسته در مسیر خود به تعالی قابل توجهی دست یابد.

الهی راد بیان داشت: طرح‌ اکرام ایتام و محسنین، از جمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا  می‌کند.

وی اضافه کرد: در این طرح‌ها حمایت معنوی ایتام و فرزندان محسنین به خیران واگذار می‌شود و هر حامی با پذیرفتن یک یا چند یتیم، ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان برای آنان واریز می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در انتها خاطر نشان کرد: اکنون بیش از ۲۷ هزار حامی خیر و نوعدوست کشورمان از بیش از ۶ هزار و ۶۱۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول