اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پتروشیمی میانکاله با مجوز و از راه قانونی اجرایی شد/ بن‌بستی برای ایجاد صنایع وجود ندارد

فرماندار بهشهر با بیان اینکه پروژه پتروشیمی میانکاله با مجوز و از راه قانونی اجرایی شده است، گفت: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم ما در بهشهر است و با وجود ۳۰ هزار بیکار ثبت نام شده در شهرستان، بن‌بستی برای ایجاد صنایع وجود ندارد.

پتروشیمی میانکاله با مجوز و از راه قانونی اجرایی شد/ بن‌بستی برای ایجاد صنایع وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی‌اصغر میرزایی شنبه‌شب در اولین جلسه شورای اداری سال جدید و در بین مدیران و مسؤولان شهرستانی اظهار کرد: شهرستان بهشهر در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدمات و... دارای طرفیت‌های خوبی است و نیروی انسانی فعال و پا به کار از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان به‌شمار می‌رود که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

وی افزود: ایجاد مجتمع پتروشیمی با توجه به اشتغال‌زایی مناسبی که برای بهشهر دارد و با توجه به وجود ۳۰ هزار بیکار ثبت نام شده در اداره کار می‌تواند گامی مهم برای رفع بیکاری منطقه باشد و باید همه ما کمک‌کار سرمایه‌گذار بوده و حمایت کنیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه پروژه پتروشیمی میانکاله با مجوز و از راه قانونی اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد پتروشیمی از خواسته‌های مهم ما برای اشتغال‌زایی است و افرادی که داد می‌زنند که مجوز ندارد؛ افرادی هستند که دغدغه بیکاری ندارند.

میرزایی گفت: وجود بیکار در هر منطقه و در بهشهر معضل بزرگی برای شهرستان است که موجب آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی می‌شود و لذا باید در این بخش همه ما برای توسعه صنعت گام برداشته و از مخالفت‌ها دست برداریم؛ تا کار کارشناسی انجام شود.

وی افزود: اگر مشکلی برای ایجاد صنعت در بهشهر وجود دارد باید به کار کارشناسی رجوع شود و مجموعه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی پای کار باشند و برای رفع مشکل اقدام کنند؛ اما اینکه صورت مسأله حذف شود کار درستی نیست و به نفع مردم نخواهد بود.

فرماندار بهشهر تصریح کرد: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم ما در شهرستان بهشهر است و با وجود ۳۰ هزار بیکار ثبت نام شده در بهشهر، بن‌بستی برای ایجاد صنایع وجود ندارد.

میرزایی گفت: باید نگاه به صنعت، سرمایه‌گذار و افرادی که دغدغه اشتغال دارند تغییر کند و قوانین به نفع مردم اجرا شود و در این راستا همه ما مسؤولیم و باید به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات، زمان‌شناسی و وقت شناسی مدیران برای حضور در اداره، دغدغه‌مند بودن برای رفع مشکلات مردم، دوری از بی‌انگیزگی و تلاش برای توسعه امور یادآور شد: پیگیری مصوبات سفر از موارد مهمی است که باید مورد توجه جدی مدیران و مسؤولان شهرستانی باشد.

فرماندار بهشهر افزود: در بازگشایی حریم ۶۰ متری دریا تلاش‌های مناسبی انجام شد که باید ادامه داشته و راه دسترسی هم مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی گفت: بیکاری در منطقه یکی از معضلات و مشکلات شهرستان بهشهر است که نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد و باید برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال به پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی هم توجه شود و مسؤولان برای صدور مجورها سهل‌الوصول‌تر وارد عمل شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول