اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ملت ایران و افغانستان پای مکتب امام(ره) ایستاده‌اند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ملت ایران و افغانستان دست‌به دست هم داده و پای مکتب امام(ره) ایستاده و فرزندان شهدا این نهضت را ادامه خواهند داد.

ملت ایران و افغانستان پای مکتب امام(ره) ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آیین تکریم همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون شامگاه شنبه با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در شهرری برگزار شد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به اینکه چهره واقعی ملت افغانستان توسط شهید سلیمانی نشان داده شده بود، اظهار کرد: نیروهای افغانستانی در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم آل‌الله جلوتر از هر نیرویی مجاهدانه مقابل دشمن جنگیدند.

وی گفت: شهدای فاطمیون احساس مسؤولیت کردند، انسان‌های با بصیرت و بزرگی بودند و شناخت عمیقی از مسائل جهان اسلامی داشتند و ایستادگی کردند و لشگر بزرگ اسلام درست شد. 

معاون رئیس جمهور افزود: ابهت این لشگر به اندازه‌ای است که دشمن دست به توطئه‌هایی بزند و بخواهد شکافی میان ملت ایران و افغانستان بزند اما همچنان دست در دست هم داده و پای مکتب امام(ره) ایستاده‌ایم و فرزندان شهدا این نهضت را ادامه خواهند داد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول