اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورزشکاران گیلانی به مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند

دو ورزشکار گیلان توانستند با عبور از سد حریفان داخلی به رقابت‌های جهانی و آسیایی پاورلیفتینگ راه یابند.

ورزشکاران گیلانی به مسابقات آسیایی و جهانی پاورلیفتینگ راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بابک پرمون و محمدحسن مردان از گیلان توانستند با عبور از سد حریفان داخلی و ثبت برترین رکورد به رقابت‌های جهانی و آسیایی پاورلیفتینگ راه یابند. 

با توجه به اتمام اردوی انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ کشور که در چالوس جریان داشت و رکوردهایی که ثبت شد، ۲ ورزشکار گیلانی توانستند برترین رکوردها را ثبت و به عضویت تیم ملی درآیند. 

محمدحسن مردان ورزشکار شایسته استان گیلان در این اردو درخشش بسیار خوبی داشت و با ارتقای رکوردهای خود توانست رتبه برتر را در این اردو تصاحب و به عضویت تیم ملی درآید تا در رقابتهای پاورلیفتینگ حضور یابد.

همچنین بابک پرمون دیگر ورزشکار شایسته گیلانی حاضر در این اردو نیز، درخشش خوبی داشت و این ورزشکار نیز با ثبت رکورد ۵۵۰ کیلوگرم، رتبه برتر ر ا در اردوی انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ به نام خود ثبت کرد تا این ورزشکار نیز به تیم ملی راه یابد. 

محمدحسن مردان و بابک پرمون از گیلان با توجه به کسب برترین رکوردها در انتخابی تیم ملی، به همراه دیگر نفرات ملی‌پوش به رقابتهای جهانی پرس سینه که در قزاقستان و در مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی که در هندوستان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت. 

البته مرتضی دژآلود و محسن شاد، دیگر ورزشکاران گیلانی در اردوی انتخابی تیم ملی پرس سینه و پاورلیفتینگ کشور بودند که این ۲ ورزشکار نتوانستند به عضویت تیم ملی درآیند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول