اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رژه روز ارتش، خودرویی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش ‌گفت: برگزاری رژه نیروهای ارتش در روز ارتش به علت رفع نشدن کامل شیوع کرونا به شکل خودرویی و در مراکز استان‌ها خواهد بود.

رژه روز ارتش، خودرویی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: به علت شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به مناسبت روز ارتش برگزاری رژه در ۲۹ فروردین روز دوشنبه ساعت ۸:۳۰ در خیابان ورزش ارومیه و با به نمایش گذاشتن بخشی از توانمندی‌های ارتش و چتر بازی نیروهای ارتش  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت مراسم روز ارتش در مراکز استان‌ها و به طور رژه خودرویی است، تصریح کرد: برگزاری جلسات قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و غبارروبی مزار شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش در خصوص نقش ارتش در ایام دفاع مقدس عنوان کرد: ارتش نقش تعیین کننده و محوری در پیروزی انقلاب داشت و شهدای بزرگی از جمله شهید قرنی و شهید صیاد شیرازی  تقدیم نظام کرد و نقش ارتش جمهوری اسلامی قبل انقلاب نقش تعیین کننده و راهبردی در پیروزی انقلاب داشته است.

حاجیلو با اشاره به اقدامات ارزنده‌ای که طی این چند سال با عنایت و لطف خداوند متعال، حمایت‌های رهبری و اعتبارات داخلی و توان نیروهای ارتش در حوزه عملیات رزمی انجام  شده است، بیان کرد: ۲۳هزار منازل سازمانی تعیین و تاکنون پنج هزار واحد تحویل کارکنان ارتش شده است.

وی در خصوص تجهیزات نظامی یاد آور شد: در اوایل جنگ تحمیلی  نظام در تامین و نگهداری تجهیزات نظامی دچار مشکل و محدودیت بود اما تا پایان جنگ تحمیلی این تجهیزات در داخل کشور تولید و در حال حاضر تمام تجهیزات نظامی مجموعه بومی داخلی است و اتکاء به درون داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : در حال حاضر با تلاش نیروهای مسلح امنیت کاملی در منطقه  و مرزهای جمهوری اسلامی ایران حاکم است‌ .

حاجیلو با اشاره به تعیین تکلیف زمین لشکر ۶۴ ارومیه تصریح کرد: جلسات زیادی در خصوص تغییر کاربری و زمین با متولیان امر از جمله وزارت‌ راه و شهرسازی برگزار شده و به نتایج خوبی دست پیداکرده‌ایم و برای تعیین تکلیف نهایی زمین‌ها و نحوه توافق منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی در خصوص جزئیات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری امام راحل و نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و ارتشیان نیز در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور شهدای بسیاری را فدا کردند و جانانه پای کار آمده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول