اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| مهلت مجدد برای ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد فراهم شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از مهلت مجدد برای ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد خبر داد.

فارس من| مهلت مجدد برای ثبت‌نام آزمون مدارس سمپاد فراهم شد

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات پیش آمده برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در آزمون ورودی مدارس سمپاد اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان از ۱۶ تا ۲۵ فروردین بود که یک بار تا امروز 27 فروردین تمدید شد و مجددا به دلیل نقص فنی در شبکه مخابرات بخشی از مناطق، زمان ثبت‌نام تا پایان روز 29 فروردین تمدید شده است.

سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز درباره دلیل مشکل به وجود آمده در سامانه‌های آموزش و پرورش شب گذشته، گفت: به علت آسیب دیدن یکی از زیرساخت های مخابراتی در منطقه 6 تهران و قرار گرفتن وزارت آموزش و پرورش در این منطقه، تمام سامانه‌های آموزش پرورش قطع شده است.

وی از متقاضیان خواست تا رفع مشکل سامانه ثبت نام صبوری به خرج دهند و تصریح کرد: در صورت لزوم، احتمال تمدید مجدد آن توسط وزارت آموزش وپرورش نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول