اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازداشت ۲۸ معتاد در نهاوند

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته به دنبال اجرای طرح‌های مقابله با توزیع مواد مخدر، 28 معتاد و خرده‌فروش مواد بازداشت شدند.

بازداشت ۲۸ معتاد در نهاوند

ذبیح‌الله درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح‌های مقابله‌ای علیه تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با استفاده از تاکتیک‌های پلیسی در این حوزه است.

وی افزود: در این راستا پلیس شهرستان نهاوند با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی در ۷۲ ساعت گذشته تاکنون اقدام به اجرای طرح‌ها و عملیات متعدد در سطح شهر و روستاها کرده است.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته به دنبال اجرای طرح‌های مقابله با توزیع مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، ۲۸ معتاد و خرده فروش مواد مخدر بازداشت و ۲۴۳ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی در پایان مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم دستگاه‌های مسئول و مردم دانست و توجه ویژه دستگاه‌ها با تعامل فزاینده برای اقدامات مشترک و مطلوب ر  راهکاری مناسب برای پیشگیری از اعتیاد برشمرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول