اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد + جزئیات

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی 1401ـ1400 اعلام شد.

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد + جزئیات

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ و نکات قابل توجه در برگزاری امتحانات را ابلاغ کرد.

امتحانات نهایی در تمام مناطق با توجه به مراقبت‌های بهداشتی گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه ها، تهویه هوای مناسب، پیش بینی و تدارک ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده و ...) و نظارت رئیس حوزه اجرا بر رعایت کامل آنها برگزار خواهد شد.

از دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه‌ای در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، امتحان به عمل می‌آید .

برنامه کامل امتحانات نهایی را می‌توانید دانلود کنید:  برنامه امتحانات نهایی برنامه امتحانات نهایی  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول