اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند ۳ نفره و کشف محموله بزرگ ماده مخدر صنعتی شیشه به وزن ۴۳۰ کیلوگرم در عملیات ضربتی مأموران این فرماندهی خبر داد.

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در اصفهان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: باند ۳ نفره‌ای که در زمینه قاچاق مواد مخدر صنعتی شیشه فعال بود با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی توسط مأموران یگان تکاوری این فرماندهی در منطقه کویری شرق استان منهدم شد.

وی با بیان اینکه از این باند ۲ دستگاه خودروی سواری زانتیا و کوئیک توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۴۳۰ کیلوگرم ماده صنعتی شیشه کشف شد، افزود: یکی از متهمان در درگیری با مأموران مجروح شده که هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

میرحیدری از پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند خبر داد و بیان کرد: از همه همکاران خودم که با جانفشانی تمام در زمینه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم و از مردم هم انتظار دارم در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر همکاران من را یاری دهند تا آن‌ها بتوانند در دفاع از حقوق مردم و به خصوص جوانان این مرز و بوم موفق‌تر عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مجموع کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون را ۲ تُن و ۷۰ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: با توجه به مجهز شدن ایستگاه‌های ایست و بازرسی به تجهیزات بازرسی هوشمند بیشتر قاچاقچیان از مسیرهای فرعی، کویری و بیابانی استان برای عملی کردن نیت شوم خود استفاده می‌کنند که در این رابطه از مردم ساکن در شهرهای اطراف مناطق کویری انتظار داریم تا ترددهای مشکوک را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی با ابراز خرسندی از تصمیم بجا و شایسته مسؤولان حکومتی کشور افغانستان در ممنوع کردن هرگونه کشت و خرید و فروش مواد مخدر خاطرنشان کرد: شکی نیست که نظام استکباری از مواد مخدر به عنوان یک راهبرد برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند اما با این حال امیدواریم که این گفته مسؤولان دولت افغانستان تحقق یابد و مردم هر دو کشور ایران و افغانستان از آثار شوم و مخرب این پدیده نجات یابند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول