اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت‌رسانی 280 دانشجومعلم قمی در مناطق محروم کشور

مشاور وزیر آموزش و پرورش از خدمت‌رسانی 280 دانشجومعلم قمی در مناطق محروم کشور طی ایام شیوع ویروس کرونا یاد کرد و گفت: این حرکت جهادی در قالب طرح «رسام» به صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد چراکه مورد استقبال رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش است.

خدمت‌رسانی 280 دانشجومعلم قمی در مناطق محروم کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طرح جهادی «رسام» رسالت سبز امروز معلم، صبح امروز با حضور حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، حسن محمدپور رئیس دانشگاه‌های فرهنگیان استان قم، جواد رفعت‌نژاد مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور در این مراسم بیان کرد: طرح جهادی رسام مورد استقبال رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش است، آن‌ها خواستند که به شما اعلام کنم با قدرت پای کار باشید و دست از تلاش جهادی برندارید.

وی افزود: ادبیات جهاد یعنی ناامید نشدن و در راه تعلیم و تربیت موانع و مشکلات زیاد است که نباید با وجود آن‌ها ناامید شد؛ وقتی کرونا آموزش حضوری را تعطیل کرد دشمن به دنبال این بود که در تلفن همراه و فضای مجازی دیدگاه دانش آموزان ایران را عوض کند و خط فکر آنها را تغییر دهد اما جهادگران با از خود گذشتگی مقابل این نقشه شوم دشمن ایستادگی کرده و نگذاشتند که آموزش و تحصیل از چرخه کشور عقب بماند.

خان محمدی گفت: شهید قاسم سلیمانی بهترین الگو برای جهادگران است چراکه در هیچ زمانی دست از تلاش برنداشت، از ولی فقیه و امام خود پیروی کرد و در نتیجه در راه جهاد به شهادت رسید، شما هم تلاش کنید و جهاد کنید و از دستورات مقام معظم رهبری پیروی کنید.

وی در پایان تصریح کرد: 280 نفر از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان قم به صورت خودجوش در قالب طرح رسام در روز‌های دشوار کرونایی به صورت تیم‌های چند نفره در مناطق محروم کشور حضور یافتند و به صورت جهادی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دروس را آموزش دادند تا اینکه از امروز این طرح با همکاری آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان قم به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول