اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

10 درصد آب مصرفی استان از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها تامین می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: اکنون 8 سایت آب‌شیرین‌کن در استان در حال ساخت است که 4 سایت آن امسال وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود.

10 درصد آب مصرفی استان از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن عالی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 4 سایت آب‌شیرین‌کن دیگر تا سال آینده تکمیل می‌شود که علاوه بر آن، 5 سایت آب‌شیرین‌کن دیگر در 3 سال آینده تکمیل می‌شود.

حدود 10 درصد آب مصرفی استان از طریق پروژه‌های آب‌شیرین‌کن تأمین می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه اکنون حدود 10 درصد آب مصرفی استان از طریق پروژه‌های آب‌شیرین‌کن تأمین می‌شود گفت: با تکمیل پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت تأمین آب آشامیدنی به 40 درصد از این پروژه‌ها می‌رسد که وضعیت پایداری در تأمین آب فراهم می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یکی از گران‌ترین آب آشامیدنی را تولید آب از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن دانست و افزود: استان بوشهر یکی از گران‌ترین استان‌ها در قیمت تمام شده آب آشامیدنی است چراکه هر مترمکعب آب به ارزش 7 هزار و 500 تومان تولید می‌شود که هر مترمکعب با قیمت بین 700 تا یک هزار تومان در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

عالی مدیریت مصرف آب و صرفه‌جویی را یک اصل مهم در جلوگیری از بحران کم آبی دانست و تأکید کرد: رعایت مدیریت مصرف آب باید در دستور همه مردم قرار بگیر تا شاهد تنش آبی نباشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول