اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قرارگاه امام حسن(ع) برای 44 روستای چهارمحال و بختیاری آب شرب تامین می‌کند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در گام اول تامین آب شرب روستایی توسط قرارگاه امام حسن(ع) 44 روستا در نظر گرفته شده است.

قرارگاه امام حسن(ع) برای 44 روستای چهارمحال و بختیاری آب شرب تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری ۲۴ فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسن(ع) در چهارمحال و بختیاری گفت: قرارگاه امام حسن (ع) در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه‌های آب روستایی، راه روستایی، مسکن و منابع‌طبیعی آبخیزداری به‌صورت منسجم وارد عمل می‌شود و خوشبختانه اعتبارات خوبی برای محرومیت‌زدایی در این حوزه‌ها اختصاص پیدا کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرارگاه امام حسن(ع) در استان‌ها فعالیت خود را توسط بسیج سازندگی سپاه دنبال می‌کند، عنوان کرد: در سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری و بودجه ۱۴۰۱، اعتبارات خوبی برای محرومیت‌زدایی در قالب این قرارگاه پیش‌بینی شده است که باید مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی برای محرومیت‌زدایی در حوزه راه، آب، مسکن و آبخیزداری فراهم شود.

حیدری افزود: فعالیت قرارگاه امام حسن(ع) برای محرومیت‌زدایی تنها مختص روستاها نیست و حاشیه شهرها نیز از خدمات محرومیت‌زدایی این قرارگاه بهره‌مند خواهد شد، تیمی برای شناسایی مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌ها تشکیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حضور روحانیون و پیشکسوتان دفاع مقدس در گروه‌های جهادی، گفت: باید در کنار اقدامات محرومیت‌زدایی به مسائل فرهنگی در مناطق محروم نیز توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، همایشی برای گروه‌های جهادی در استان برگزار شود.

اگر مدیری بودجه‌های پیشبینی شده را جذب نکند با او برخورد می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه باید اعتبارات در نظر گرفته شده برای محرومیت‌زدایی به‌صورت عادلانه در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تقسیم شود، تصریح کرد: فرصت جذب اعتبارات اندک است، باید هرچه سریعتر اعتبارات در این حوزه جذب شود و اگر مدیری در این حوزه کوتاهی کند با او برخورد خواهیم کرد.

حیدری افزود: برای تامین قیر در پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی در چهارمحال و بختیاری مشکلی وجود ندارد، پروژه‌های راکد در حوزه راه روستایی برای تکمیل به بسیج سازندگی سپاه واگذار شود، همچنین پیشنهاد شد اعتبار لازم برای آسفالت یک هزار کیلومتر راه روستایی در استان تامین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در گام اول تامین آب شرب روستایی توسط قرارگاه امام حسن(ع) ۴۴ روستا در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از محل درآمدهای فروش املاک و اموال مازاد، نسبت به تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده کنند، همچنین دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای طرح‌های اشتغالزا مانند گلخانه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول