اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دیدار رمضانی تشکل‌ها و فعالان دانشجویی با رئیس جمهور

نمایندگان اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی عصر امروز با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کردند.

دیدار رمضانی تشکل‌ها و فعالان دانشجویی با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی عصر امروز( چهارشنبه 24 فروردین) با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار کردند.

در این مراسم نمایندگانی از اتحادیه های دفتر تحکیم وحدت، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش عدالتخواه دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی حضور داشتند و به بیان مطالب خود پرداختند.

 

 

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظظم رهبری در دانشگاه‌ها و وزرای علوم و بهداشت هم در این مراسم حضور داشتند.

 

 

نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از برپایی این جلسه و نشستن رئیس جمهور پای صحبت دانشجویان، اظهار امیدواری کرد که این دست جلسات مستمر و مثمر ثمر واقع شود.

مسائل اقتصادی، مطالبات، مشکلات و جایگاه مردم و مسئله اشتغال از جمله مباحثی بود که از سوی دانشجویان در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

در این نشست عرشا نامدار و محمد رمضانی به نمایندگی از بسیج دانشجویی، امین توکلانی و روشنک مرادی از انجمن های علمی، محمدحسین کاظمی و تینا حاج محمدی از اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، محمدصالح ترکمان و فاطمه سادات کاظمی از جنبش عدالت‌خواه دانشجویی، محمدمهدی رحمتی و محدثه قربانی از گروه‌های جهادی دانشجویی، امیرحسین پناهی و زینب شوندی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و مجتبی منگلی و فائزه فاتحی از دفتر تحکیم وحدت در سخنانی دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف دانشجویی، علمی، اقتصادی و فرهنگی با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

دانشجویان افطار را مهمان رئیس جمهور بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول