اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حوزه ورزش لرستان نیازمند تحول است/ ورزشکار نباید دغدغه مکان تمرین داشته باشد

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: در رویکرد زیرساخت‌های ورزشی عقب هستیم، استعدادها بالا اما زیرساخت‌ها ناکافی و ناقص، حال اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری نیز داریم.

حوزه ورزش لرستان نیازمند تحول است/ ورزشکار نباید دغدغه مکان تمرین داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، اظهار کرد: خدمت به جامعه ورزش و تلاش در راستای  کار ورزشکاری از ۲ جنبه سلامت جسمی و روحی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن بدنی سالم بدون تردید سلامت نفس را به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی استانداری لرستان تغییر و دگرگونی را از حصول گردش نخبگان در سمت‌های مدیریتی عنوان و تصریح کرد: این تحول به رویکرد و عملکرد مدیران در هر زمینه‌ای بستگی دارد.

ستاری بیان داشت: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که در زمینه ورزش لرستان انجام شده، اما سرانه ورزشی استان کمتر از میانگین کشوری است، به‌گونه‌ای که اگر هم اکنون ۵۳ پروژه ورزشی نیمه‌تمام استان به بهره‌برداری برسد، سرانه ورزشی به ۶۰ سانتی‌متر می‌رسد، حال اینکه متوسط این سرانه در کشور ۷۵ سانتی‌متر به ازای هر نفر است.

وی بر تدوین برنامه ورزشی مدون ۲ ساله در استان تاکید و اظهار کرد: با تحقق این مهم از وضعیت  فعلی خارج می‌شویم.

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به استعداد بالای ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف، افزود: استان می‌تواند در رشته‌های فوتبال، کشتی، وزنه‌برداری و رشته‌های مختص بانوان سرآمد شود.

ستاری با بیان اینکه ورزشگاه نباید دغدغه مکان تمرینی داشته باشد بر ایجاد تحول در حوزه ورزش و جوانان استان تاکید نمود و بیان داشت: در رویکرد زیرساخت‌های ورزشی عقب هستیم، استعدادها بالا اما زیرساخت‌ها ناکافی و ناقص، حال اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری نیز داریم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم رفع نیازهای اولیه مردم را در اولویت قرار داده است، گفت: سیاست دولت بر اساس سیاست گفتمان انقلابی و جهادی مدیری را می‌طلبد که بر مبنای رویکرد جهادی، اولویت محوریش پاسخ‌گویی در حد رفع مشکل و نه در حد سیستم اداری و وقت کاری باشد.

معاون سیاسی استانداری لرستان تصریح کرد: با توجه به منابع اعتباری دولت، نیازمند همت همه‌جانبه و همکاری بخش خصوصی در عرصه ورزشی هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول