اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جزئیاتی از «شب عزیز» رادیوجوان در ماه رمضان

«شب عزیز» ویژه برنامه نیمه شب های ماه مبارک رمضان رادیو جوان است که با حال و هوای عرفانی و مخصوص این ماه فضای مناسبی را برای به پایان بردن این شب های عرفانی فراهم کرده است.

جزئیاتی از «شب عزیز» رادیوجوان در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس، «شب عزیز» به تهیه کنندگی مجتبی حسنی، سیروس رجبی و سجادکلبادی نژاد و اجرای مجید عسگری از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن زنده رادیو جوان می‌رود. سیروس رجبی یکی از تهیه کنندگان برنامه شب عزیز درباره این برنامه توضیح داد: «شب عزیز» برنامه شبانگاهی رادیوجوان است که در سی شب ماه مبارک رمضان به روایت حالات اجتماعی وعرفانی جوانان در این روزها می پردازد و همچنین با استناد به آیات قرآن و روایات معتبر سعی می کند تاثیراتی که ماه مبارک رمضان از لحاظ معنوی بر روی انسان می گذارد را مورد بررسی قرار دهد.
رجبی با بیان این که در طول برنامه مستندهای کوتاه و جذابی از مردم و مناطق خواهیم داشت افزود: در یکی از مستندها از تهران خارج می شویم و در شهرستان‌ها به دنبال افرادی می رویم که در ماه مبارک رمضان در جامعه خود تاثیرگذار بوده‌اند و داستان آن‌ها را روایت می کنیم. همچنین روایت متفاوتی از آداب و رسوم مردم شهرهای مختلف ایران و حتی کشورهای دیگر در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت. 

رجبی در مورد آیتم های این برنامه نیز توضیح داد: در شب عزیز آیتمهای متنوعی داریم که سعی کردیم از تمامی زوایای عرفی، هنری ، ادبیاتی و... به ماه رمضان نگاهی متفاوت داشته باشیم. در بخش سی ستاره هر شب به معرفی یکی از شهدای مدافع حرم خواهیم پرداخت. در بخش سی پرده داستان‌های منطق‌‎الطیر عطار و بحث تطبیقی آن‌ها با شرایط روز را بررسی می‌کنیم. همچنین هر شب با خوانش و تفسیر یک آیه متناسب با موضوع قصه عطار از لحاظ دینی وعرفانی نیز بررسی موضوع را تکمیل خواهیم کرد.
وی در مورد بخش ویژه و مهمان هر شب برنامه «شب عزیز» گفت: بخش متفاوتی برنامه آیتم سی هنرمند است که در سی شب ماه مبارک رمضان، هر شب با یکی از خوانندگان، شعرا یا هنرمندان کشورمان در مورد حال و هوای آنها در این ماه گفتگوی صمیمی خواهد کرد.
تهیه کننده این برنامه در پایان گفت: با توجه به سفر تیمی از رادیو جوان به کربلای معلی و نجف اشرف، هر شب گفتگویی با تیم اعزامی رادیو جوان به کربلا خواهیم داشت و شور و حال جوانان زائر امام حسین(ع) و امام علی (ع) را در این شب های عزیز انعکاس خواهیم داد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول