اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خمیر معارفه شد

طی حکمی از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان، سرهنگ علی اکبر مرادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بندر خمیر معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خمیر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر خمیر، مراسم تکریم و معارفه سرهنگ علی اکبر مرادی فرمانده جدید انتظامی شهرستان خمیر ظهر امروز با حضور فرماندارخمیر، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان، امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستان خمیر برگزار شد.

در این آیین از زحمات محمد محمدحسنی فرمانده سابق و هادی امینی سرپرست فرماندهی انتظامی این شهرستان تقدیر و سرهنگ علی اکبر مرادی که پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد بوده، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بندرخمیر معرفی شد.

 

در این جلسه مهرداد مشوق جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: بر اساس برنامه ریزی گسترده دشمن در ایجاد ناامنی داخلی، نیروی انتظامی در وضعیت حساسی قرار دارد.

وی عنوان کرد: حساسیت ها باید در نزاعات اجتماعی که براساس اختلافات اجتماعی و قومیتی و اختلافات مذهبی و درگیری‌ها باید با هوشیاری و دقت ورود پیدا کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: فضای مجازی در حال حاضر بواسطه عواملی همچون بیماری کرونا کاربران آن افزایش یافته و دشمن از این طریق در صدد زیر سوال بردن نیروهای ارزشی انقلاب بوده است.

 

مشوق با بیان اینکه امروز باید فضای حضور مخاطب را شناخت، خاطرنشان کرد: ساماندهی مردم در فضای مجازی یکی از عمده کارها است باید انجام گیرد و اصحاب رسانه و تریبون داران باید در اول صف شناخت و آگاهی مردم باشند.

وی در پایان افزود: امروز نیازمند جهاد تبیین در فضای مجازی به تناسب شرایط امنیتی و اجتماعی هستیم.

در این جلسه فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: برای ایجاد امنیت روانی و جوی آرام در سطح شهرستان و پاسداری از ارزش ها باید از هرگونه نارامی پرهیز کنیم.

وی افزود: برخورد به سوداگران قاچاق مواد مخدر، کالا، تامین امنیت اجتماعی شهروندان بر عهده خانواده بزرگ نیروی انتظامی قرار دارد.

فرماندار شهرستان خمیر ادامه داد: ارتباط موثر با مردم و رضایت شهروندان می تواند در عملکرد مجموعه نیروی انتظامی اثر بخش است.

میرهاشم خواستار با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی اقتدار حاکمیت است، تصریح کرد: مردم با وجود نیروی انتظامی، احساس نیروی بیشتری می کنند.

وی با اشاره به ایام نوروز عنوان کرد: بواسطه سیل عظیم حضور مهمان نوروزی و جایگاه مواصلاتی شهرستان بین قشم و کیش نیروی انتظامی خوش درخشید.

میر هاشم خواستار در پایان خاطرنشان کرد : امنیت با زبان و تبلیغ میسر نخواهد شد بلکه با عملکرد مناسب در میدان حاصل می شود که نتیجه آن ایجاد بستر امنیت برای مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر نیز در این مراسم گفت: ایام ماه رمضان لحظه لحظه آن برای همه مومنین ذی قیمت است و نعمت هدایت و ارتباط با خالق بواسطه نزول قرآن بر انسان با تقوا حاصل می شود.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در بخش دیگر عنوان کرد: امروز نظام اسلامی با سکانداری رهبر انقلاب و پشتوانه مردمی و حضور جبهه مقاومت را در نظام مدیریتی دنیا موثر ساخته است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: محور حرکات در نظام اسلامی در هر شانی بایستی بر اساس انگیزه سازی باشد و این نشان دهنده این است که عمل به جهاد تبیین یک تکلیف است.

وی افزود: روشنگری باید در هر شانی صورت گیرد و ارزش‌ها و مدل مدیریت یک پارچه قرآن را در نظام اسلامی احیا کنیم.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی در جهاد تبیین پیش رو و به همت و تلاش این سربازان انقلاب مثمر ثمر بودن ولی در این فرایند حق عقب گرد و توقف ندارند و بایستی با پیشرفت در این مسیر حرکت کنند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط هوشیار و مومن و امین صادق در نظام اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مرادی فرمانده نیروی انتظامی جدید شهرستان نیز بیان کرد: جلب رضایت مردم، تامین امنیت پایدار، برخورد با مخلین نظم و امنیت عمومی جامعه، برخورد شدید و قاطعانه با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و تکریم خانواده شهدا و پرسنل از مهمترین اولویت ما در نیروی انتظامی شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول