اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پتروشیمی از مؤلفه‌های قدرت در اقتصاد ملی و بین المللی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه‌های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.

پتروشیمی از مؤلفه‌های قدرت در اقتصاد ملی و بین المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در دیدار مدیرعامل و مسؤولین پتروشیمی خارگ اظهار داشت: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه‌های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بعد از انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه صنعت پتروشیمی نظام خیلی موفق بوده به ویژه در عرصه بازرگانی و مدیریت بازار بین المللی و بومی شدن علم و دانش آن این موفقیت بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: حالا کشور ما در عرصه پتروشیمی شرایط بسیار خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: پتروشیمی در ایران مایه اقتدار و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام به ویژه حوزه اقتصاد در فضای ملی و بین المللی است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از محصولاتی که در پتروشیمی‌ها تولید می‌شود، محصولات زیربنایی است، افزود: توجه به حوزه پتروشیمی یک توجه استراتژیک و راهبردی است و باید خیلی به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: توسعه مراکز پتروشیمی و تولید کالای استراتژیک بین المللی مورد نیاز جهان یک اصل است و باید حمایت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول