اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بنزما در پایان بازی با چلسی پیراهنش را با چه کسی عوض کرد؟ +فیلم

کریم بنزما پس از پایان بازی جذاب مقابل چلسی، پیراهنش را با یکی از بازیکنان جوان تیم حریف عوض کرد.

بنزما در پایان بازی با چلسی پیراهنش را با چه کسی عوض کرد؟ +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید به مصاف چلسی رفت و با وجود شکست 3 بر 2 ولی به دلیل برد 3 بر یک در دیدار رفت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

این مسابقه با جذابیت بسیار بالایی دنبال شد و یک ماراتن 120 دقیقه‌ای را به نمایش گذاشت. چلسی یک بازگشت زیبا را به ثبت رساند ولی در انتها رئال مادرید با درخشش بازیکنانی چون مودریچ و بنزما توانست به برنده بازی نام گیرد.

بنزما که در دیدار رفت مقابل چلسی هت‌تریک کرده بود، در دیدار برگشت نیز گل صعود رئالی‌ها را به ثمر رساند و توانست بار دیگر به سوژه رسانه‌ها بدل شود.

این ستاره مسلمان پس از پایان مسابقه پیراهنش را با «ریس جیمز» یکی از بازیکنان جوان ولی تاثیرگذار چلسی که نمایش خوبی هم داشت، عوض کرد تا به شکلی دیگر مورد تمجید انگلیسی‌ها قرار گیرد.

 

 

بسیاری از هواداران چلسی نیز نوشتند که بنزما پیراهن «جیمز» را درخواست کرد که نشان می‌دهد این بازیکن بزرگ چقدر خوب متوجه شده که مدافع انگلیسی آینده‌ای بلند مقابل چشمانش دارد. برخی دیگر نیز از حمایت از جوانان و بحث آکادمی صحبت کردند و مدعی شدند که این کار بنزما می تواند به ما اعتماد به نفس به کارگیری از بازیکنان جوان را بدهد. 

ریس جیمز در پست دفاع راست چلسی در این مسابقه نمایش خوبی داشت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول