اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کنایه سنگین توخل به رئال بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی آلمانی چلسی بعد از برد رئال ولی حذف از لیگ قهرمانان به رئالی ها کنایه زد.

کنایه سنگین توخل به رئال بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی مدافع عنوان قهرمانی بود و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد ولی با توجه به برد 3 بر یک در بازی رفت به مرحله بعد راه پیدا کرد.

توخل بعد از این ناکامی، گفت: بله همیشه وقتی شکست می خورید، دردناک است اما چنین باخت هایی را می توان هضم کرد و اصلا به خاطرش پشیمان نیستیم. همچنان که می خواستیم در این بازی عمل کردیم و تاکتیک خود را در زمین اجرایی کردیم.

وی افزود: ما مستحق صعود بودیم. اصلا نباید در این بازی حذف می شدیم اما کمی بدشانس بودیم. سبک بازی تیم اهمیت دارد. ما در این دیدار با تمام قوا بازی کردیم و موفق شدیم نمایش خوبی ارائه کنیم و در نهایت برنده شدیم ولی کافی نبود. به همین خاطر می گویم اصلا مستحق حذف نبودیم.

 سرمربی آلمانی در پایان کنایه سنگینی به رئال زد و گفت: احساس می کنم در دو بازی اخیرمان تصمیمات داوری به نحوی به نفع رقیب بوده و 51 درصد تصمیمات به نحو آنها بوده است. البته وقتی شما با رئال در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنید، چنین اتفاقاتی طبیعی است!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول