اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری 62 درصد افزایش یافت

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری از رشد 62 درصدی ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان در سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری 62 درصد افزایش یافت

عباس داوطلب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با رشد ۶۲ درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال تحصیلی جاری در طرح خدمات حمایتی ۳۲۶ پرونده از خدمات درمانی دانش‌آموزان از سوی مدارس استثنایی استان به این اداره ارسال شده که پس از بررسی دقیق مدارک و مستندات، ۲۴۲ پرونده واجد شرایط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال و با تأیید حداکثری مجموعا مبلغ ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به حساب این دانش‌آموزان واریز شد.

وی افزود: از ویژگی‌های طرح خدمات حمایتی امسال افزایش میزان پرداختی به دانش‌آموزان از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال بوده و پرونده‌های ارسالی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

داوطلب اظهار داشت: به منظور دستیابی کودکان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به خدمات و امکانات مختلف و مورد نیاز، در قالب طرح خدمات حمایتی نسبت به پرداخت کمک هزینه‌های درمانی، دارویی، جراحی، پاراکلینیک، خدمات دندان‌پزشکی، خرید وسایل توان‌بخشی و ... از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول