اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرصت یک ماه برای تثبیت مالکیت اراضی ملی در بافت‌های روستایی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه‌های متولی در کوتاه‌ترین زمان برای حدنگاری و تعیین تکلیف اراضی ملی در بافت‌های روستایی استان اقدام کنند.

فرصت یک ماه برای تثبیت مالکیت اراضی ملی در بافت‌های روستایی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: املاک ملی و منابع طبیعی واقع در حریم و بافت روستاهای استان که به بنیاد مسکن تحویل شده هنوز حدنگاری نشده است که همین امر، بستر را برای دست‌اندازی و تجاوز به این زمین‌ها در روستاهای استان فراهم کرده است .

وی تصریح کرد: اداره کل بنیاد مسکن استان، اداره کل منابع طبیعی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مکلف هستند طی یک ماه برای تثبیت مالکیت این زمین‌ها به نام دولت اقدام کنند و نتیجه را به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در دادگستری استان گزارش دهند.

رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان را نیز برعهده دارد، گفت: خوشبختانه با همت شبانه‌روزی دستگاه‌های متولی به ویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک، کار حدنگاری یک میلیون و ۲۹۱ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سال گذشته به پایان رسید و این اراضی سنددار شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول