اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در کرمانشاه آغاز شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: قطعات یدکی خودرو بدون اخذ شناسه و کد رهگیری به عنوان قاچاق جمع‌آوری و با واحد صنفی برخورد می‌شود.

طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای مقابله با قاچاق کالا و فروش کالای تقلبی طرح شناسه‌دار کردن کالای لوازم یدکی را ارائه داده است.

وی ادامه داد: طرح رهگیری قطعات یدکی خودرو، ۵۶ قطعه خودرو را شامل می‌شود که در مرحله اول همه واردکنندگان و تولیدکنندگان کمک فنر خودرو و باطری برای ورود به زنجیره تجارت ملزم به اخذ و نصب شناسه رهگیری کالا هستند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه در استان از فروشندگان لوازم یدکی خواست، از خرید کالاهایی بدون شناسه خودداری کنند چون کالای بدون شناسه به عنوان قاچاق، جمع‌آوری و با واحد صنفی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول