اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می‌شود

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان خرداد ماه امسال تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی مشخص می‌شود.

تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی تا پایان خرداد مشخص می‌شود

سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج جزییات نشست نمایندگان و رئیس مجلس با حضور سازمان اداری و استخدامی را تشریح کرد.

وی افزود: دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس تا ۱۵ روز آینده به بررسی موضوع تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی پرداخته تا طرح یا لایحه‌ای را در این راستا تنظیم کنند که تا پایان خردادماه تکلیف این افراد را مشخص کنند.

فرشادان تصریح کرد: این جلسه پیرامون تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی با حضور رئیس سازمان استخدامی کشور، حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و تعدادی از نمایندگان برگزار شد. 

وی عنوان کرد: پیش از این ۱۸۶ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خواستار تعیین تکلیف وضعیت تمامی پرسنل شرکتی و قراردادی و نیروهای کادر سلامت و موارد مشابه شدند تا از امنیت شغلی برخوردار شوند.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا ۱۵ روز آینده دولت و کمیسیون اجتماعی مجلس به بررسی موضوع بپردازند و در صورت توافق طرح یا لایحه‌ای را در این راستا تنظیم کنند.

فرشادان یادآوری کرد: در صورتی که دولت و کمیسیون اجتماعی به توافق نرسند، بنا شد نشست مشترکی بین رئیس مجلس و رئیس جمهور برگزار شود. 

وی اذعان داشت: در نهایت تا پایان خرداد تکلیف نیروهای شرکتی، قراردادی و تبصره ۴ وزارت بهداشت و غیره مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول