اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معاون سابق نیروی قدس: شهید حجازی فرمانده همه فن حریف بود

معاون هماهنگ کننده سابق نیروی قدس سپاه گفت: شهید حجازی فرمانده چند وجهی و همه فن حریف بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و هم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و میدانی بسیار توانمند و در مجموع فرمانده بسیار هوشیاری بود.

معاون سابق نیروی قدس: شهید حجازی فرمانده همه فن حریف بود

سردار اصغر صبوری معاون سابق هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: ارتباط من و شهید حجازی به بعد از پیروزی انقلاب و سپاه اصفهان باز می‌گردد، ایشان اولین گروهی بودند که از اصفهان به منطقه اعزام شدند و دومین گروه هم ما بودیم که به فاصله ۱۰ روز به جنوب رفتیم و از آنجا آشنایی بنده و شهید حجازی آغاز شد.

وی با اشاره به حضور شهید حجازی در مسؤولیت‌های مختلف فرماندهی سپاه گفت: درخشان ترین و بهترین و طلایی ترین دوران نیروی مقاومت بسیج از تشکیل گردان‌ها، بسیج اقشار و تقویت حوزه‌های راهبردی در دوران مسؤولیت ایشان رقم خورد و بعد هم در مسؤولیت‌های مختلف نقش موثری را در پیش‌برد اهداف ایفا کردند.

صبوری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حجازی تصریح کرد: شهید حجازی فرمانده چند وجهی و همه فن حریف بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و هم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار توانمند و فرمانده بسیار هوشیاری بودند.

معاون سابق هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه گفت: سردار حجازی هم در زمان تغییر فرمانده سپاه پاسداران از گزینه‌های مطرح بودند اما با از خودگذشتگی و ایثار به عنوان جانشین نیروی قدس مشغول به کار می شوند و دوران درخشانی را در این مسؤولیت هم سپری می‌کنند و بخشی از خلا نبود حاج قاسم را در مجموعه سپاه قدس پر کردند.

وی افزود: انگیزه ایشان، اعتماد رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم و درخواست حزب الله به واسطه شناخت روی توانمندی‌های ایشان باعث شد که سردار حجازی برای مسؤولیت سپاه لبنان انتخاب شوند و به سرعت هم با اعزام ایشان به منطقه موافقت شد.

صبوری گفت: از جمله اقدامات موثر ایشان در این بود که به تقویت فناوری نظامی در جبهه مقاومت کمک کردند و ارتباط بخش صنعت و حوزه نظامی تقویت شد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/ی / 227

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول