اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

389 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران کشاورزی تربت‌حیدریه پرداخت شد

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی منطقه تربت‌حیدریه گفت: سال گذشته در مجموع 389 میلیارد و 500 میلیون ریال غرامت به حساب بیمه‌گذاران خسارت دیده از حوادث قهری و طبیعی تحت پوشش بیمه واریز شد.

389 میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران کشاورزی تربت‌حیدریه پرداخت شد

مجید خزاعی مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی منطقه تربت‌حیدریه به خبرنگار فارس گفت: سال گذشته در مجموع ۳۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال غرامت به حساب بیمه‌گذاران خسارت دیده از حوادث قهری و طبیعی تحت پوشش بیمه واریز شد.

وی افزود: این نمایندگی شهرستان‌های مه‌ولات تربت‌حیدریه، کاشمر، خلیل‌آباد، زاوه، کوهسرخ، تایباد و باخزر را تحت پوشش دارد. بیشترین میزان پرداخت غرامت به ترتیب مربوط به خلیل‌آباد، مه‌ولات و تربت‌حیدریه با ارقام ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون، ۸۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود و شهرستان‌های کاشمر با ۴۳ میلیارد، تایباد با ۳۱ میلیارد، باخرز با ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون، زاوه با ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و کوهسرخ با ۱۳ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

خزاعی خاطرنشان کرد: خسارت پرداختی بر اساس ۴۱ هزار و ۴۶۱ فقره بیمه‌نامه صادره، پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی بسیار نامساعد، انتظار می‌رود هر چه سریعتر کشاورزان نسبت به بیمه محصولات زراعی بهاره اقدام کنند. در سال زراعی جدید طرح‌های نوین و ویژه صندوق بیمه کشاورزی شامل بیمه عوامل تولید نظیر سازه گلخانه‌ها و ماشین آلات کشاورزی با کمک دولت انجام می‌گیرد و همچنین بیمه آتش سوزی مزارع نیز از دیگر طرح‌هایی است که اکنون انجام می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول