اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دهاقان فاقد ایستگاه ورزش همگانی است

فرماندار شهرستان دهاقان با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ورزش و جوانان گفت: دستگاه‌هایی که در قبال جوانان وظیفه‌ای بر عهده دارند، توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات موجود همت کنند.

دهاقان فاقد ایستگاه ورزش همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان  ضمن تبریک  ماه مبارک رمضان اظهار داشت : جلسه شورای ورزش و جوانان باید هر دو ماه یکبار  به صورت منظم برگزار شود.

وی افزود: دستورالعمل‌های شورای ورزش و جوانان باید بومی‌سازی شده و سپس برای اجرای آن اقدام شود،کمیته‌های زیر مجموعه این شورا هم  باید تشکیل و بازخورد آن برای تصویب اعلام شود.

جمشیدیان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ورزش و جوانان گفت:  دستگاه‌هایی که در قبال جوانان و ورزش وظیفه‌ای بر عهده دارند، توجه جدی داشته باشند و در راستای حل مشکلات موجود  همت کنند  تا  کم کم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز باشیم، همچنین مصوبه جاده سلامت باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان دهاقان همچنین اظهار داشت: برای جلسات رئیس هر اداره دعوت می شود و حتما نیاز است که شخص رئیس اداره در جلسه حضور پیدا کند و به صورت جدی مواردی که به دستگاه تحت امرش  محول می‌شود را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه باید به ورزش بانوان توجه ویژه شود،  گفت:  زیر ساخت‌های لازم و امکانات مناسب باید برای ورزش بانوان  فراهم شود تا بانوان در این جهت محدودیتی را نداشته باشند و ما تمام تلاش خود را برای تأمین امکانات لازم به کار می‌گیریم.

محمد صالحی ، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهاقان نیز در این جلسه با تأکید بر  اهمیت توجه به مسأله ورزش و جوانان اظهار داشت: تشکیل شورای شهرستانی ورزش و جوانان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به نبود ایستگاه ورزش همگانی در این شهرستان بیان کرد:  دهاقان تنها شهرستانی است که ایستگاه ورزش همگانی در آن وجود ندارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهاقان  همچنین بیان کرد: ایجاد ایستگاه سلامت کنار زمین چمن شهر دهاقان از مصوبات جلسه قبل بوده است که امید است در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول