اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

مدیریت هزینه‌های پنهان سازمان‌ها با محصولی دانش بنیان

یک شرکت دانش‌بنیان نرم‌افزاری یکپارچه طراحی کرده است که به مدیریت بهتر و کاهش هزینه‌های پنهان شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند.

مدیریت هزینه‌های پنهان سازمان‌ها با محصولی دانش بنیان

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،مهدی سلگی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راهکارهای نرم‌افزاری پارسان با بیان اینکه وظیفه نرم‌افزار یکپارچه سازمانی پارسان مکانیزه کردن مجموعه کسب‌وکاری است، گفت: این محصول فرآیندهای پیچیده سازمان را ساده می‌کند، عملکرد را بهبود می‌دهد و با مدیریت دانشی که ایجاد می‌کند باعث کنترل منابع و مصارف می‌شود تا بهره‌وری سازمان‌ها ارتقا پیدا کند.

یکپارچگی عملیاتی و تحت وب

این محصول با حذف دوباره‌کاری‌ها، خودکارسازی فرآیندها، افزایش دقت محاسبات و بسیاری قابلیت‌های دیگر، کمک می‌کند هزینه‌ها به نحوی مؤثر کاهش پیدا کند.

بخش مالی و حسابداری زیرسیستم‌هایی از قبیل حسابداری، خزانه‌داری، اموال و دارایی ثابت، بودجه و اعتبارات، مدیریت تسهیلات را دارد، بخش زنجیره تأمین و بازرگانی دارای زیرسیستم‌های انبارداری، بازرگانی داخلی و خارجی، قراردادها و مناقصه و مزایده است.

بخش سرمایه انسانی شامل زیرسیستم کارگزینی، پرسنلی، تردد، حقوق و امور رفاهی می‌شود و بخش پشتیانی و اداری زیرسیستم‌های اتوماسیون اداری، خرید و تدارکات و امور نقلیه را دارد.

ایجاد نظم و شفافیت

این محصول تحت وب همیشه می‌تواند در دسترس باشد و به سازمان و شرکت‌ها کمک می‌کند تا مدیریت بهتر و کاهش هزینه‌های پنهان با نظم و شفافیت صورت بگیرد. این نرم‌افزار بیش از 30 بخش در حوزه‌های مختلف دارد و شرکت‌های متوسط و بزرگ با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می‌کنند. در این شرکت در حدود 50 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مهدی سلگی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راهکارهای نرم‌افزاری پارسان با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جزو درجه یک‌ترین واحدهای دولت است، افزود: نظم و شفافیت ماهیت اصلی این دست نرم‌افزارها است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند با گذاشتن یکسری تشویقی‌ها برای سازمان‌ها و شرکت‌ها یکپارچگی بیشتری ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول