اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ورزش جای تسویه حساب های شخصی نیست/ انتقاد پیشکسوت ورزشی استان از وضعیت ورزش خراسان رضوی

محسن قهرمانی پیشکسوت ورزشی خراسان رضوی گفت: ورزش کسی از جنس خودش می خواهد و جای تسویه حساب های شخصی نیست.

ورزش جای تسویه حساب های شخصی نیست/ انتقاد پیشکسوت ورزشی استان از وضعیت ورزش خراسان رضوی

محسن قهرمانی ناظر فعال فدراسیون فوتبال و پیشکسوت داوری در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز ورزش خراسان رضوی نشاط و شادابی خود را از دست داده است.

وی که سرپرستی هیات انجمن های ورزشی استان را نیز بر عهده دارد افزود: ضمن احترام به تمام دانشگاهیان که سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به آنجا تعلق دارد، باید بگویم ورزش کسی از جنس خودش می خواهد و جای تسویه حساب های شخصی نیست. نباید افراد فنی و لایق که عمر خود را در ورزش گذرانده و زندگی خود را فدای ورزش کرده اند،  نه تنها جایگاهی در ورزش نداشته باشند که مورد غضب نیز قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: سرپرست ورزش و جوانان خراسان رضوی باید دلسوز ورزش باشد. نه این که به دنبال تسویه حساب های شخصی بوده و مشاوران غیرورزشی در کنار خود همراه کند که هیچ جایگاه ورزشی ندارند.

قهرمانی با اشاره به برخی انتصابات غیرتخصصی اخیر در ورزش استان گفت: کسانی برای ورزش و جوانان استان تصمیم می گیرند که توجه نمی کنند این استان که زمانی مهد بزرگان ورزشی کشور بوده و این جای تاسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی جواهری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان باید پاسخ دهد چه عملکردی از زمان حضور در این سمت داشته است.

این پیشکسوت ورزش استان افزود: به عنوان نماینده ای از  جامعه بزرگ ورزش خراسان از وزیر ورزش و استاندار خراسان رضوی درخواست دارم تا اتمام مدت سرپرستی آقای هاشمی جواهری، مدیری مدبر و از جنس جامعه ورزش برای استان پهلوان خیز خراسان رضوی معرفی کنند تا  در آینده، ورزش شهر امام مهربانی ها دچار پس رفت و رکود بیش از این نباشد و شاهد توسعه ورزش استان در ابعاد همگانی قهرمانی و حرفه ای و جوانان باشیم.

قهرمانی در پاسخ به پرسش دیگری درباره حواشی مسابقه تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در مشهد نیز گفت: امیدوارم به زودی مسئولان نتیجه را اعلام کنند. هم ناظر اداره کل ورزش و جوانان، هم مجری هیات فوتبال استان و هم سایر مقصرین که با آبروی ورزش ایران بازی کردند بر کنار شوند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول