اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این استان، با بیان اینکه عملکرد استان سمنان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در کشور مطلوب ارزیابی شده است، اظهار کرد: تاکنون طی برگزاری این رزمایش در استان بیش از ۴۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به نیازمندان در استان سمنان در قالب ۲۱ عرصه انجام شده است، گفت: ۴۲۴ میلیارد تومان خدمات تاکنون در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان استان عرضه شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: نهضت کمک مؤمنانه یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی است و سبب امیدآفرینی بین نیازمندان و مستضعفان جامعه خواهد شد.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان نیز با اشاره به برگزاری سی‌امین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان سمنان عنوان کرد: در این مرحله ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان این استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان است، عنوان کرد: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای خوراکی موردنیاز خانواده‌ها است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان ادامه داد: بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیران تهیه و توزیع شده است.

کاشفی با تأکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است، افزود: امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می‌کند، باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه رسالت ما بسیج‌شوندگی مردم است، خاطرنشان کرد: اصل موضوع این است که مردم پای کار بیایند تا بتوان مشکلات یکدیگر را به همت هم برطرف کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول