اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

2 فوتی بر اثر تصادف شاخ به شاخ موتور و تویوتا در قشم

فرمانده نیروی انتظامی قشم از مرگ دو نفر بر اثر تصادف و شاخ به شاخ شدن یک دستگاه موتورسیکلت و یک خودروی سواری تویوتا در جزیره قشم خبر داد.

2 فوتی بر اثر تصادف شاخ به شاخ موتور و تویوتا در قشم

 سرهنگ مجتبی راست‌خدیو ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم گفت: این تصادف ساعت 9 صبح در محور درگهان به لافت رخ داده است.

وی ادامه داد: در این تصادف هردو راکب موتور سیکلت کشته شده‌اند و هویت آنها هنوز مشخص نشده است.

به گفته سرهنگ راست‌خدیو علت حادثه تجاوز به چپ موتورسیکلت بوده و راکبان آن کلاه ایمنی نداشتند و همین موضوع موجب مرگ هر دو نفر شده‌ است.

فرمانده نیروی انتظامی قشم خاطرنشان کرد: این مسیر نیاز به تابلو، علایم، خط‌کشی و شانه خاکی دارد و 7 نقطه حادثه‌خیز این محور نیاز به ساماندهی فوری دارد و متاسفانه گویا حل این معضل در اولویت کاری مدیران اجرایی نیست.

این مسئول انتظامی افزود: به شهروندان عزیز توصیه می‌شود به منظور حفظ جان خود در حین رانندگی با موتورسیکلت حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

بنابرگزارش فارس، جاده درگهان- لافت به جاده وحشت در جزیره قشم معروف است و تصادفات زیادی در این محور رخ می‌دهد و ضرورت بهسازی و توسعه این محور حتی به تریبون نماز جمعه قشم نیز کشیده شده و یکی از مطالبات اساسی مردم است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول