اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

وحید شمسایی: تیم فوتسال ایران برای کسب بهترین نتایج آماده است

سرمربی تیم فوتسال ایران که برای حضور در مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا 2022 به قرقیزستان سفر کرده گفت: تیم ما آمادگی کامل برای رسیدن به بهترین نتیجه‌ها دارد.

وحید شمسایی: تیم فوتسال ایران برای کسب بهترین نتایج آماده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در آستانه آغاز مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا 2022 در قرقیزستان در شهر بیشکک، سفارت ایران در این کشور میزبان تیم ملی جوانان به همراه «وحید شمسائی» سرمربی تیم بود.

شمسائی خاطر نشان کرد همراه با یک تیم جوان و با انگیزه برای اولین بار به قرقیزستان آمدم و قصد داریم با سه برد خوب به مرحله اصلی جام ملت‌های آسیا «کویت» صعود کنیم.

وی گفت: تیم جوان برای اولین بار با تیم بزرگ‌ها در یک صحنه رسمی بازی می‌کنند و از همین امروز می‌خواهند قدم خودشان را محکم کنند و برای آینده کشورمان افتخار کسب کنند.

شمسائی افزود: قبلا در مسابقات بین المللی با تیم قرقیزستان خیلی بازی کردیم و امروزه شاهد آن هستیم که تیم قرقیزستان پیشرفت زیادی کرده است، اما ما هنوز هم دوست داریم قهرمان باشیم و به بهترین نتیجه‌ها برسیم.

«سعید خرازی» سفیر ایران در قرقیزستان با تشویق تیم فوتسال ایران، به اهمیت نقش والدین، اساتید و سر مربیان در موفقیت زندگی انسان‌ها اشاره کرد.

خرازی خاطر نشان کرد: امروزه ورزش معنای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیدا کرده است و ما هم  باید از ورزش به نحو احسن استفاده کنیم و در عرصه‌های بین المللی ورزشی باید تحولات و ابعاد، توانایی و استعدادهای کشورمان را نشان دهیم.

وی با اشاره به این که ورزشکاران چهره کشور هستند، گفت: شناخته شدن ورزشکاران خود یک تبلیغ است و می‌توانند کشور را بشناسانند که جمهوری اسلامی ایران علی رغم فشارها می‌توانند قهرمان پروری کند و به جهان ارائه بدهد  هر رفتار درست ورزشکار، نمای انقلاب ما و تصویر مردم ایران در ذهن بقیه است.

لازم به ذکر است که در این دیدار از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان هدایایی به اعضای تیم ملی فوتسال داده شد.

گفتنی است که دیروز در اولین مسابقه در جام ملت‌های فوتسال آسیا در بیشکک، تیم ایران با نتیجه 17 بر صفر مقابل تیم «مالدیو» غلبه کرد.

گفتنی است که تیم قرقیزستان در بازی با تیم ترکمنستان با نتیجه 3 بر یک باخته است.

شایان ذکر است که فینال جام ملت‌های آسیا 2022 که 16 تیم ملی فوتسال قوی کنفدراسیون در آن حضور دارند، از 25 شهریور تا 30 مهر ماه در کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول