اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

گلمحمدی: شرمنده هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرمنده هواداران هستیم، گل‌های خوبی زدیم و بازی به نسبت خوبی در نیمه اول داشتیم اما از آن طرف گل‌های خیلی بدی خوردیم که هم استثنایی بودند و هم به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان

گلمحمدی: شرمنده هواداران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، یحیی گل‌محمدی امشب پس از شکست 3 بر 2 پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه ناامید کننده‌ای بود و در حضور تماشاگران‌مان نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. 

وی افزود: زیاد نمی‌توانم درمورد بحث‌های فنی صحبت کنم،  این باخت برای ما خیلی بد بود، به این برد احتیاج داشتیم، اما نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: شرمنده هواداران هستیم، گل‌های خوبی زدیم و بازی به نسبت خوبی در نیمه اول داشتیم اما از آن طرف گل‌های خیلی بدی خوردیم که هم استثنایی بودند و هم به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان.

گلمحمدی با بیان اینکه آلومینیوم به خوبی از اشتباهات نهایت بهره را برد، افزود: به این تیم تبریک می‌گویم  ثابت کردند تیم شایسته‌ای هستند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در صحنه آخر داور می‌توانست پنالتی بگیرد، اما بازهم باید درمورد آن بحث شود، خیلی خودم مطمئن نیستم اما آنچه بعد از بازی در دوربین‌های تلویزیون دیدم توپ به دست مدافع حریف برخورد کرد. 

گلمحمدی افزود: باید خودمان را به ویژه از لحاظ روحی آماده کنیم، این روزهای سخت قابل پیش بینی بود،باید تیم را بسازیم و با صبوری، بیشتر کار کنیم.

وی تصریح کرد: در لیگ هم شانس ما نسبت به تیم استقلال کمتر است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و آینده امیدوار هستیم.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول