اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آستان قدس برای پیشگامی در تحقق شعار سال، جهادی عمل کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هرکدام از بخش‌های آستان قدس باید اینگونه تصور کند که تنها مخاطب شعار سال رهبر معظم انقلاب در کشور است و برای پیشگامی در تحقق این شعار جهادی عمل کند.

آستان قدس برای پیشگامی در تحقق شعار سال، جهادی عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس اظهار کرد: هرکدام از بخش‌های آستان قدس باید اینگونه تصور کند که تنها مخاطب شعار سال رهبر معظم انقلاب در کشور است و برای پیشگامی در تحقق این شعار جهادی عمل کند.

وی افزود: تمام امکانات و توان خود را برای تحقق این شعار باید به کار بگیریم. امروز میدان نبرد دشمن، عرصه اقتصاد است. دشمن تلاش دارد تا از این حوزه به کشور ضربه بزند. وظیفه داریم تمام تلاش خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی به کار بگیریم تا آستان قدس یک الگو در این زمینه برای دیگران باشد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: توصیه بنده به تمام بخش‌ها و کارکنان آستان قدس در سال جدید این است که هرکدام در هرکجا هستند، یک‌قدم به جلو بروند و به شرایط فعلی بسنده نکنند؛ شرط تکامل در ابعاد معنوی و مادی تلاش مستمر، استفاده از همه فرصت‌ها برای پیشرفت و قانع نبودن به وضعیت موجود است. انسان باید در بهره‎مندی از تنعم‌های دنیوی قانع باشد؛ اما در امور خیر، معنوی و تلاش برای پیشرفت کشور نباید قانع بود و باید طمع ورزید، در عرصه پیشرفت کشور و به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری برای ارتقا خدمت‌رسانی به مردم باید حرص و طمع داشت.

وی خطاب به مدیران آستان قدس گفت: روزانه اوقاتی را به منظور تفکر در زمینه یافتن روش‌های خلاقانه برای بهبود انجام امور و افزایش بهره‌وری و رفع مشکلات حوزه کاری خود اختصاص دهید؛ بسیاری از علمای بزرگ و انسان‌های موفق استعدادهای معمولی و متوسط داشته اند اما آنچه باعث موفقیت و شکوفایی آن‌ها شده؛ تلاش، پشتکار و اشتیاق به کار بوده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مروی خاطرنشان کرد: برای تدوین سیاست‌های کلان آستان قدس که مشتمل بر ارزش‌ها و اهداف این سازمان بوده؛ دقت، تلاش و زمان زیادی صرف شده است، از این رو ابلاغ این سیاست‌ها به هیچ عنوان امری تشریفاتی نبوده و تمام واحدها و بخش‌ها موظف به اجرای دقیق آن‌ها هستند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول