اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

زمینه آموزش و اشتغال معتادان بهبود یافته فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: باید دقت داشته باشیم که تکمیل کننده پروسه درمان اعتیاد بحث اشتغال و صیانت از خانواده فرد معتاد است.

زمینه آموزش و اشتغال معتادان بهبود یافته فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری دستنایی در اولین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از دستگاه‌های عضو کمیته و و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد: زنجیره هماهنگ دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید بازآفرینی شود.

وی افزود: در این راستا باید همه ظرفیت‌های مغفولی که در این گردونه مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند استفاده و مورد توجه قرار گیرند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه  ریشه‌کنی اعتیاد کاری بسیار سخت است اما می‌شود با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در کاهش آن نقش ایفا کرد، گفت: اگر بحث مراقبت‌های پس از خروج و صیانت از بهبود یافتگان و خانواده‌های آسیب دیده و در راس آن موضوع اشتغال و به کارگیری این افراد پیگیری نشود دوباره به چرخه اول بر می‌گردیم.

ستاری عنوان کرد: باید دقت داشته باشیم که تکمیل کننده پروسه درمان اعتیاد بحث اشتغال و صیانت از خانواده فرد معتاد است.

وی ادامه داد: در بحث آموزش و مهارت‌آموزی باید تمرکز روی حرفه‌هایی داشت که سریع الوصول‌تر به اشتغال ختم شود.

معاون استاندار لرستان در پایان یادآور شد: سازمان فنی و حرفه‌ای با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان باید در این زمینه هماهنگی لازم را داشته باشند؛ امیدواریم این هماهنگی‌ها منتج به جامعه‌ای عاری از معتادین شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول