اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ازطرح تعویض شیرآلات راسان رونمایی شد

امروز که قیمت ها در بازار برای اقلام گوناگون سر به فلک کشیده و البته شیرآلات بهداشتی نیز تبدیل به یک کالای گران شده در راستای رونق تولید و بازار و همچنین در نظر گرفتن حق مصرف کنندگان از شیرآلات مدرن و جدید دو فروشگاه اقدام به رونمایی از طرح تعویض شیرآلات نو با شیرآلات کهنه کرده اند.

ازطرح تعویض شیرآلات راسان رونمایی شد

شیرآلات ساختمانی که در خانه ها پرکاربردترین اقلام بوده و به مرور زمان از عملکرد و کارایی و زیباییشان کاسته می شود و باعث می شود تا افراد حس رضایت مندی از شیر خود را از دست بدهند.

در بازار برندهای زیادی وجود دارند که اقدام به تولید شیرآلات بهداشتی کرده و با فاکتورهایی از قبیل جنس، رنگ، مدل و قیمت های متنوع روانه بازار می کنند.

از برندهای مطرح شیرآلات در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. شیر راسان
  2. شیرآلات قهرمان
  3. شیرآلات کی دبلیوسی
  4. شیرآلات شودر
  5. شیرآلات کلار
  6. شیرآلات البرز روز
  7. شیرآلات علائدین

راهنمای خرید شیر مناسب برای شما

وقتی میخواهید برای منزل خود شیر انتخاب کنید باید به موارد زیر دقت نمایید

نوع شیر» اگر در حال بازسازی و یا ساخت اولیه واحد مسکونی یا تجاری خود هستید این را در نظر بگیرید که فرصت خرید شیر توکار راسان برای شما یک امتیاز ارزشمند است. شیرآلات توکار از طریق دایورتور در داخل دیوار کار شده و فقط با پنل اهرم که در بیرون قرار دارد عمل می کند.
تنوع در مدل» خود را به یک مدل و یا یک رنگ خاص محدود نکنید. از شیرهای خاص با رنگ های متفاوت نترسید. متفاوت بودن می تواند جلوه خاصی را در فضای شما ایجاد کند. راسان می تواند بیشترین مدل را بهترین رنگ بندی در اختیارتان قرار دهد.
قطعات و ساختار شیر» شیرهای استاندارد از بدنه برنجی بهره برده و آبکاری آنانان نیز با میکرون بالا با استاندارد های روز انجام می شود.
کارتریج مهم است» کارتریج شیرآلات را شاید بتوان از مهمترین قطعه شیر نام برد. کارتریج های سرامیکی با کیفیت باعث می شود تا اهرم شیر راحت تر عمل کرده و میزان آب کنترل شود.
برند شیرآلات» از برند و گارانتی غافل نشوید. فکر نکنید که محصولی پول برند یا مارک خود را از شما می گیرد. تجربه و موفقیت در بازار مستلزم آزمون و خطاهای زیادی است که برندهای نام آشنا و مطرح از پس آن برآمده اند.
گارانتی و خدمات پس از فروش» هر چند که گارانتی در ایران به عمل و خدمات بیهوده ای تبدیل شده اما در نظر داشته باشید که اقلامی که تولید و اسمبل می شوند تحت هر شرایط و امکان خطا بوده و با مشکل مواجه می شوند و امکان کار نکردن و خراب بودن در همان اول برای شما وجود خواهد داشت. این در حالی است که اگر برند مورد نظر دارای خدمات باشد می تواند در این موضوع پاسخگو باشد.

طرح تعویض شیرآلات چگونه است

راسان برند تولید کننده شیرآلات و لوازم بهداشتی در بازار بوده که در سال های اخیر به شدت مورد توجه بازار ایران قرار گرفته است.

عواملی از قبیل تنوع در مدل، طرح و رنگ و قیمت باعث شده تا این شیر در سال های اخیر در صدر فروش شیرآلات بازار ایرانی قرار گیرد.

فروشگاه شیرسان به عنوان نماینده و عامل رسمی و فروشگاه مرکزی شیرآلات راسان طرح تعویض شیرآلات نو با شیرآلات کهنه را آغاز کرده که مشتریان می توانند شیرآلات منزل یا محیط کار خود را با شیرآلات جدید و با طرح ها وتخفیف های تشویقی تعویض و جایگزین نمایند.

برند راسان دارای محصولاتی از قبیل انواع شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و شیر ظرفشویی، انواع فلاش تانک می باشد. همچنین رنگ بندی در شیرها شامل کروم، طلایی، سفید، مشکی و رزگلد می باشد.

همچنین راسان در تولید شیرهای هوشمند و الکترونیکی نیز پیشتاز بوده و در کاربردهای شیر روشویی و ظرفشویی تولیدات خود را عرضه کرده است.

بهترین روش خرید محصولات راسان خرید از نمایندگی های مجاز و رسمی است. دلیل آن واضح است. تضمین ارائه محصول اصلی، بهره مندی از گارانتی معتبر، داشتن قیمت رقابتی و تنوع کامل محصولات.

بهترین فرصت برای خرید اینترنتی شیرآلات راسان را از دست ندهید. می توانید با مراجعه به شیرسان اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول