اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

در مورد پرونده حادثه حرم مطهر رسیدگی سریع و دقیق قضایی صورت می گیرد

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از رسیدگی سریع و دقیق قضایی به پرونده و برخورد با هرگونه قصور احتمالی در این جریان خبر داد.

در مورد پرونده حادثه حرم مطهر رسیدگی سریع و دقیق قضایی صورت می گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از انجام اقدامات همه جانبه با هدف بررسی ابعاد مختلف حادثه تلخ و ناگوار حرم مطهر رضوی؛ رسیدگی سریع و دقیق قضایی به پرونده و برخورد با هرگونه قصور احتمالی در این جریان خبر داد.

وی گفت: اقدامات قضایی بلافاصله بعد از رویداد این حادثه ناگوار و با صدور دستورات لازم و حضور بازپرس ویژه در صحنه آغاز شد و با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی ادامه یافت.

صادقی خاطرنشان کرد: بدون فوت وقت و بعد از رویداد حادثه؛ شورای تأمین استان تشکیل شد و کارگروه ویژه ای مسئول بررسی ابعاد مختلف ماجرا شده و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی صورت پذیرفت و تمام ادله، قرائن و شواهد موجود مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه گفت: تحقیقات تکمیلی نیز از افراد مظنون در این ماجرا صورت گرفته و نتیجه این تحقیقات روشن می کند که متهم اصلی تحت تأثیر عقاید و جریانات تکفیری قرار داشته است.

وی همچنین با اشاره به انتشار برخی از اخبار نادرست بویژه در فضای مجازی افزود: به شهروندان گرانقدر اطمینان خاطر می دهیم که با دقت و سرعت به این ماجرا رسیدگی شده و از مردم عزیز می خواهیم به برخی شایعات و اخبار ناصحیح منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از مراجع رسمی پیگیری نمایند.

صادقی با تاکید بر اعمال دقت و سرعت در رسیدگی به این پرونده گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب بعنوان مرجع صالح ارسال خواهد شد و با هرگونه قصور احتمالی و یا انتشار اخبار غیرموثق که موجب ایجاد نگرانی در بین شهروندان محترم و تشویش اذهان عمومی شود نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول