اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

از ناامیدی تا امیدی دوباره در «هیوا»/ معجزه امید در زندگی به روایت «هیوا»

ویژه برنامه «هیوا» به تهیه کنندگی حسین فرزندی و با اجرای عاطفه میرسیدی هرشب ساعت 20 از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

از ناامیدی تا امیدی دوباره در «هیوا»/ معجزه امید در زندگی به روایت «هیوا»

به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «هیوا» در لحظه افطار میزبان زوج های جوانی است که قصه و سختی‌های فرزند آوری را برای مخاطبان روایت می‌کنند. 
تهیه کننده برنامه «هیوا» درباره موضوع این برنامه گفت: «هیوا» نگاه متفاوتی به موضوع خانواده و کارکرد مهم آن فرزند آوری دارد. ما در این برنامه سعی کردیم سختی‌ها، ناامیدی زوج های نابارور را در مراحل مختلف درمان برای مخاطبان روایت کنیم و از سوی دیگر مکان این برنامه را کربلا معلی انتخاب کنیم، مکان معنوی که امید و تلاش را به مخاطبان القای می کند. 
وی ادامه داد: «هیوا» شنیدن قصه‌های حقیقی است که سرگذشتشان شبیه خیلی زوج‌های ناباور است و مخاطب با آن همذات پنداری می‌کند.

 

فرزندی درباره دکور این برنامه نیز اضافه کرد: امن‌ترین جای دنیا برای هر انسانی و هر کودکی خانه است، پس تلاش کردیم دکوری شبیه به خانه داشته باشیم که زندگی در آن جریان دارد و منبع امنیت و آرامشش هم گنبد امام حسین(ع)  است. 
تهیه کننده برنامه «هیوا» گفت: گفتگو با خانواده‌هایی که در موضوع فرزندآوری یا ازدواج مشکل داشتند و آنها با توسل به فضل و رحمت امام حسین (ع) یا حضرت ابوالفضل (ع) چشم امید به گره زندگی خود داشته اند، سفرنامه‌ی کربلا، آیتم توسل به امام حسین (ع)  و ... بخش های مختلف این ویژه برنامه است که در مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود. 
ویژه برنامه «هیوا» کاری ازگروه اجتماعی شبکه پنج سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که در ماه مبارک رمضان از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول